Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Binnenlandse zaken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103683)

Bert Bubber 31 maart 2008 08:46

Binnenlandse zaken

Bussen

GENK - KRC Genk krijgt 20.000euro van het ministerie van Binnenlandse Zaken. De club gebruikt het geld om het bussenproject verder uit te bouwen. De Lijn zet bij elke thuismatch acht bussen in om supporters van en naar de Cristal Arena te voeren. (pdp)
bron :nieuwsblad.be

Wat is het verband tussen voetbalclubs en BZ?

Wimpeus 31 maart 2008 08:49

Wellicht om rellen tussen voetbalsupporters zoveel mogelijk te vermijden, wat een ontlasting zou zijn voor de politie en uiteraard de binnenlandse veiligheid ten goede komt.

Bert Bubber 31 maart 2008 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus (Bericht 3334284)
Wellicht om rellen tussen voetbalsupporters zoveel mogelijk te vermijden, wat een ontlasting zou zijn voor de politie en uiteraard de binnenlandse veiligheid ten goede komt.

De club gebruikt het geld om het bussenproject..enz.
Had er dan ook bv schoenen voor kunnen kopen, heeft toch weinig te maken met supportersveiligheid...

ICE-MAN 1 april 2008 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus (Bericht 3334284)

als ik vanaf morgen een evenement organiseer waar de politie elke keer moet aandraven om de orde te (herstellen) handhaven, durf ik er op wedden dat ik na twéé zulke evenementen GEEN toelating meer zou krijgen om mijn activiteit verder te beoefenen...... wat trouwens maar normaal is, gezien ik de gemeenschap niet kan laten opdraaien voor de kosten en de overlast die ik veroorzaak...... en de orde handhaven met enkele tientallen of honderden politiemensen, zeker in het week-end, kost bakken geld.......

als ik me echter aansluit bij de nationale voetbalbond.......... mag ik iedere week ambras en overlast veroorzaken en iedere keer beroep doen op de politie om de cirque komen op te kuisen als het nodig is......... en daarbovenop krijg ik nog subsidies van BZ........... t'ja mijn activiteit haar "feestgehalte" zal niet opwegen tegen het voetbalfeest zeker ????

:cry::cry::cry::cry:

santos 1 april 2008 13:20

Dus Ice-man voetbal afschaffen of heeft u een beter idee?

the_special_one 1 april 2008 13:20

zucht :(
wat een verspilling

van exaerde herman 1 april 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bubber (Bericht 3334281)
Bussen

GENK - KRC Genk krijgt 20.000euro van het ministerie van Binnenlandse Zaken. De club gebruikt het geld om het bussenproject verder uit te bouwen. De Lijn zet bij elke thuismatch acht bussen in om supporters van en naar de Cristal Arena te voeren. (pdp)
bron :nieuwsblad.be

Wat is het verband tussen voetbalclubs en BZ?

1 april?.

largo_w 1 april 2008 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman (Bericht 3337059)
1 april?.

maja :lol:... 1 klein miljoen voor bussen te organiseren ;-). GENK nog eens :lol:

santos 1 april 2008 15:53

gepost gisteren morgen als 1 april grap?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be