Ellendig libertarisch inzicht ?
Voor de goede orde, exploot uit het Libertarische Manifest.
Citaat:
… ‘Net zoals vrijheid van meningsuiting betekent dat mensen meningen mogen uiten die je vreselijk vindt’ …
|
Adrian, als tegemoetkoming aan je strijd tegen de ‘achterlijken van het forum’ kan je hier voluit gaan en dat volledig in lijn met de ‘ethische’ instructies die je van de partijleiding gekregen hebt. Zoals je weet spelen we dergelijke infantiele spelletjes graag mee maar dat vind je blijkbaar irritant, vreemd vind ik dat. Een koekje van eigen deeg kan slecht smaken, oefening baart kunst. Gezien diverse berichten die ik al mocht lezen vanwege die vrijheidsstrevende libertariërs heb ik alvast een paar vraagjes om je in de sfeer te brengen.
Citaat:
Kan een neger ook libertariër worden ? Zo ja, moeten zij dan een apart openbaar vervoer organiseren ? Zo neen, welk plan hebben jullie dan voorzien om ze naar het werk te begeleiden ? In annex, wat met moslims ? Zo ook, wat men een neger die moslim is ? ….
|
Zoals je ziet, we houden rekening met je. Succes verder, als het niet zo komisch was, zou ik huilen. Het verdriet der mensheid kan nog slechts verholpen worden door het Libertarisme zoals het door sommige volgelingen verkondigt wordt. Doe gewoon alsof je het begrepen hebt, beste Adrian. We lachen met je mee, amuseren ons dus.
Ook economie, zoals je weet. Nu de goudstandaard nog ... :-):-):-)
|