![]() |
De Lijn legt personeel het zwijgen op
Citaat:
Voil�*, de directie van De Lijn leert snel van stalinisten als P. Janssens. Die legde ook een welmenende medewerker die alarmerende berichten had, het zwijgen op (Marij Uijt den Boogaard). Het wordt hier een vrolijke samenleving waar mensen zich bewusteloos moeten laten slaan, en waar agenten (als ze in burger zijn) het verwijt krijgen: "Waar moeit ge u mee?" Maar mij niet gelaten: weer stemmenwinst voor het VB!!!:-D |
Citaat:
Want begrijpen .. dat willen ze niet. |
Dat is toch de lijn haar goed recht?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man, man, als ik dergelijke zever lees, ga ik nog HOPEN dat het VB hier een dictatuur gaat installeren. Liever dat, duizend keer liever dat, dan de maatschappij die de poco's voorstaan... |
Citaat:
Ik zeg het is haar goed recht. Groot verschil. Ik persoonlijk denk dat het een domme zet is van de lijn, maar het eigen personeel een spreekverbod opleggen kan ik niet veroordelen. |
Citaat:
|
Citaat:
De Lijn kan enkel verbieden dat leden van het personeel zich voordoen als officiële spreekbuis die een officieel standpunt verkondigt, de Lijn kan echter nooit verbieden dat bv. een chauffeur zijn eigen persoonlijke visie geeft aangaande bepaalde gebeurtenissen. Moesten we uw mening volgen, de vakbonden zouden nogal snel het zwijgen worden opgelegd. Het is al erg ver gekomen met de verzuring langs politiek correcte zijde nu blijkt dat sommigen het normaal lijken te vinden dat bepaalde basisrechten worden aangetast. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik zei: ze mogen gerust hun vrije meningsuiting gebruiken, als ze de gevolgen ervan aanvaarden. |
Citaat:
Iedereen weet toch dat een stem voor een VB een verloren stem is? GEEN ENKELE partij wil daar mee samenwerken. Bovendien is uit vorige peilingen gebleken dat ze hun top bereikt hebben, en hun percentage aan het dalen is. Droom maar verder van je VB'tje:lol: Ze zullen toch nooit iets te zeggen hebben hier 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
en als ze dan toch spreken, zal hun C4 wel snel in de bus liggen |
Citaat:
Ik gok toch dat u VB'er bent daar wat u zegt compleet tegen alles waarvoor de vakbonden jarenlang hebben gestreden, ingaat. |
Citaat:
als de trainer van een club hun spelers spreekverbod geeft, dan kraait daar toch ook niemand naar? Waarom zou een buschauffeur dat dan niet kunnen overkomen dat hij moet zwijgen? Hij is nog altijd in dienst van de firma. Net als de speler bij de club of de advocaat of de dokter etc.. |
Citaat:
haja, vrije meningsuiting, toch? :| |
Citaat:
Enfin, je moet dat niet doen maar dan mag die werknemer je wel ontslaan me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals de lijn het probleem nu wil oplossen zonder te veel tamtam van de media. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be