![]() |
Ondertussen in Charleroi...
Citaat:
Wat heb je liever? Dat ik mijn haren afscheer, een lange zwarte leren jas aandoe en naar Antwerpen trek? Of heb je liever dat over dergelijke zaken gewoon gezwegen wordt? 't Piekt hé, dat het niet louter een onveiligheidsGEVOEL is? |
Ja, maak maar goed gebruik van de vrijheid op meningsuiting.
Stel dat de linksen het u ineens afpakken... :roll: |
Citaat:
|
Tiens, ik dacht dat de moslims nu de concurrentie zijn van de extreem rechtsen en conservatieven?
Rechts speelt trouwens mooi het spelleke mee, zonder het echt te weten: de linksen hun nieuwe vijand zijn de vaginadichtnaaiende sluierende moslims. Niet jullie rechtsen, jullie zijn gewoon een karikatuur geworden. |
Moet je nu echt voor alles een aparte topic maken?
|
Niet overdrijven hé, dagelijks nemen miljoenen mensen het openbaar vervoer zonder probleem. Het is ook geen uniek Belgisch probleem, maar een van de vele problemen overgewaaid uit de VS, ik weet nog dat reisgidsen tot de jaren '90 afraadden om het openbaar vervoer te nemen in VS-grootsteden. Ook in België bestond ook vroeger al een onveiligheidsprobleem op bussen en metro's. Ik heb zelfs de indruk dat het verbeterd is, vooral in Brussel. Wel nieuw is dat nu ook personeel aangevallen wordt. De oplossing is simpel, meer controle, meer agenten, meer personeel, meer camera's, en een systeem invoeren zoals in de Londense metro dat het zo goed als onmogelijk maakt zonder vervoersbewijs de metro te nemen. Daarvoor moeten dan wel weer fondsen vrijgemaakt worden, in plaats van oeverloze discussies en debatten zoals in belgië.
|
Citaat:
|
Citaat:
Samen met negermuziek zeker? |
Ondertussen in Charleroi:
Citaat:
Misschien toch een paar uurtjes wachten vooraleer over vanalles en nog wat topics te openen... |
Citaat:
Dat is interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be