Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bloopers 2007 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103979)

Crochettie 6 april 2008 08:58

Bloopers 2007

Wat waren volgens jullie de grootste bloopers in ons apenland van 2007 ?

DIT IS DE MIJNE EN IK GEEF 10/10

http://www.intertet.org/?post_id=214403:-P:-P

Zwartengeel 6 april 2008 09:05

Joelle Milquet die blijkbaar niet wist dat er voor de term SNCB ook een Nederlandse vertaling bestaat.

Kim 6 april 2008 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3347077)
Joelle Milquet die blijkbaar niet wist dat er voor de term SNCB ook een Nederlandse vertaling bestaat.

Mjah, daar ga ik niks over zeggen... Als ik tegen een Franstalige spreek, heb ik het ook over de "NMBS" hoor.

Zwartengeel 6 april 2008 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3347084)
Mjah, daar ga ik niks over zeggen... Als ik tegen een Franstalige spreek, heb ik het ook over de "NMBS" hoor.

Jij ambieert itt Milquet geen ministerpost in de federale regering.

brontosaurus 6 april 2008 12:45

Grootste blooper van 2007
Diegene die na al die jaren van bedrog nog steeds onze overheid erkennen en denken verantwoording hebben af te leggen voor zulke bedriegers.Wohahaha.

Patriot! 6 april 2008 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3347087)
Jij ambieert itt Milquet geen ministerpost in de federale regering.

Milquet ambieerde ook geen ministerpost, dat was de dagen voor de eedaflegging toch wel héél duidelijk, dacht ik.

duveltje382 6 april 2008 13:13

Al de mensen die NIET voor het Vlaams-Belang hebben gekozen

Zwartengeel 6 april 2008 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 3347411)
Milquet ambieerde ook geen ministerpost, dat was de dagen voor de eedaflegging toch wel héél duidelijk, dacht ik.

Doe vooral geen moeite om op de kerngedachte van mijn betoog in te gaan.

De schoofzak 6 april 2008 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 3347411)

Gij driedubbel overgehaalde kweetnietwatte !!
Als ge toch pietje just wil spelen, durf dan te zeggen welke funktie ze op dat ogenblik echt uitoefende in een zogenaamd-tweetalige hoofdstad, waar ze dus deel uitmaakte van de overheid, ook van Vlamingen die er meer dan op fasiliteiten, want echt-wettelijk-teoretisch tweetalig, moeten kunnen rekenen.

Maar overigens vind ik de flater van dit jaar op dit forum, wel deze draad.
In april vragen welke de bloepers van vorig jaar waren ... presies of ik nog weet of iets bepaald dat ik in mijn kop heb, van december 2006 of van januari 2008 was ...
als je zoiets vraagt begin januari, dan kan je nog eens het jaaroverzicht overlopen ....

job 6 april 2008 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie (Bericht 3347071)
Wat waren volgens jullie de grootste bloopers in ons apenland van 2007 ?

DIT IS DE MIJNE EN IK GEEF 10/10

http://www.intertet.org/?post_id=214403:-P:-P

Ach, je kan hem moeilijk verwijten dat ie niet wist waarover 21 juli gaat. Wel dat ie overvallen werd om in het Frans het volkslied te zingen en zich zo hard dient te concentreren op het Frans dat ie zich van volkslied vergist...

job 6 april 2008 19:03

De grootse blooper van 2007 :

Maar wellicht is zij alsnog dé sleutel tot de oplossing vh B-probleem.

Patriot! 6 april 2008 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3347539)
Gij driedubbel overgehaalde kweetnietwatte !!
Als ge toch pietje just wil spelen, durf dan te zeggen welke funktie ze op dat ogenblik echt uitoefende in een zogenaamd-tweetalige hoofdstad, waar ze dus deel uitmaakte van de overheid, ook van Vlamingen die er meer dan op fasiliteiten, want echt-wettelijk-teoretisch tweetalig, moeten kunnen rekenen.

Is waar, ga ik niet ontkennen. En dan te zeggen dat ze in Nederland gestudeerd heeft. Voor iemand die beweert de eenheid van België hoog in het vaandel te dragen doet ze weinig moeite om de taal van de ander bevolkingsgroep te leren.

We moeten er wel aan toevoegen dat een heel aantal liberale politici uit het Zuiden zeer goed Nederlands spreken, en in ieder geval veel vooruitgang geboekt hebben.

Crochettie 6 april 2008 23:12

Dit is werkelijk de blooper allertijden op dit forum van de Schoofzak
Kijk wat hij schrijft en zie dan daaronder zijn vaste tekst --"Kijk verder dan je neus lang is" :lol::lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3347539)
Maar overigens vind ik de flater van dit jaar op dit forum, wel deze draad.
In april vragen welke de bloepers van vorig jaar waren ... presies of ik nog weet of iets bepaald dat ik in mijn kop heb, van december 2006 of van januari 2008 was ...
als je zoiets vraagt begin januari, dan kan je nog eens het jaaroverzicht overlopen ....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be