Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   hervallen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104033)

floppy 7 april 2008 16:13

hervallen...

1 Bijlage(n)
Sorry, jongens, ik moest op mijn werk deze morgen kuisen met zo'n oude afgedraaide dweil waar de draden uitrafelen en ik kon niet meer aan de verlokking weerstaan... mijn wil was gebroken... mijn vastberadenheid om nooit meer te schelden op de oude dweil was verzwonden als sneeuw voor de zon...

...ik ben dus hervallen... (mijn echtgenote is wel blij...) :cry::cry::cry:
Geen karakter genoeg...

duveltje382 7 april 2008 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3349949)
Sorry, jongens, ik moest op mijn werk deze morgen kuisen met zo'n oude afgedraaide dweil waar de draden uitrafelen en ik kon niet meer aan de verlokking weerstaan... mijn wil was gebroken... mijn vastberadenheid om nooit meer te schelden op de oude dweil was verzwonden als sneeuw voor de zon...

Geen karakter genoeg...

Erg voor U moet ik eerlijk zeggen :?

floppy 7 april 2008 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3349952)
Erg voor U moet ik eerlijk zeggen :?

Tja, héél erg. Ik vertrek vanavond op mijn blote knieën naar Santiago de Compostella om boete te doen...

Mitgard 7 april 2008 16:48

waarmee floppy meteen aantoont dat mannen net zo goed kuisvrouw kunnen zijn als vrouwen.

HAMC 7 april 2008 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3350023)
waarmee floppy meteen aantoont dat mannen net zo goed kuisvrouw kunnen zijn als vrouwen.

Bestond daar ernstige twijfel over dan?

Jazeker 7 april 2008 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3349949)

Geen karakter genoeg...

:rofl:

floppy 7 april 2008 18:58

1 Bijlage(n)
Jaja, lach maar, binnen een uur vertrek ik naar Santiago, vanaan de kerk van Landskouter. Op mijn blote knieën, met in de linkerhand een crucifix en in de andere hand een staf met daarop de zongebleekte schedel van onze geliefde gemaal van de spookjeskoningin...

FDM 7 april 2008 19:24

en ongevraagd spenderen wij elk jaar 1.400.000 euro aan een oude doos

PollyCorrect 7 april 2008 20:16

floppy :rofl:

welkom te Hervallistan!

floppy 7 april 2008 20:36

Dank u Polly, ik ben nog maar aan Moortsele kerke, ter hoogte van café "de klokke" en mijn eerste paar knieschijven is er al door. Miljaar, ik ga hier een paar duvels naar binnen gieten en de eerste trein naar huis nemen...en mijne staf ligt al in ne gracht ...E viva Crapiola da Kwabiola !!!

Dronkoers 7 april 2008 23:16

:cheer: floppy :cheer:

Duvelke 7 april 2008 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3350023)

is floppy kuisman?

Dronkoers 7 april 2008 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3350908)
is floppy kuisman?

Respect 8-)

Jazeker 8 april 2008 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3350908)
is floppy kuisman?

Dan moet ie dringend van job veranderen. Met wat introductie cursussen over hoe je humor aan de man kan brengen, zou hij veel meer verdienen als stand-up comedian of als humoristisch schrijver. Hij is er nog niet, maar hij draagt verdomd wel de zaadjes in zich.

Jazeker 8 april 2008 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3350929)
Respect 8-)

Ah... Nu snap ik het. Die veiligheid die jij moet garanderen in nucleair besmette zones bestaat erin dat personeel niet uitglijdt op een te vette vloer? 8-)

Dronkoers 8 april 2008 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3350964)
Ah... Nu snap ik het. Die veiligheid die jij moet garanderen in nucleair besmette zones bestaat erin dat personeel niet uitglijdt op een te vette vloer? 8-)

:-D

Toch niet ;-)

Maar de kuisers bij ons zijn geweldige mensen, en hun werk is zeker niet te onderschatten ;-)

Dronkoers 8 april 2008 00:53

Daar hebt ge nie van terug eh :mrgreen:

Jazeker 8 april 2008 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3350967)
Maar de kuisers bij ons zijn geweldige mensen, en hun werk is zeker niet te onderschatten ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3350975)
Daar hebt ge nie van terug eh :mrgreen:

Eigenlijk wel. Ik ben een van de weinigen die onze avond-kuismensen op het werk steeds een goeiedag en goeie avond wens. Velen lijken die mensen als onderdeel van het gebouw te zien. Not me.

Dronkoers 8 april 2008 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3350977)
Eigenlijk wel. Ik ben een van de weinigen die onze avond-kuismensen op het werk steeds een goeiedag en goeie avond wens. Velen lijken die mensen als onderdeel van het gebouw te zien. Not me.

"goeienavond mensen, ik ga een lekker fris pintje zuipen, en jullie?" :mrgreen:

Dronkoers 8 april 2008 01:05

Trouwens, morgen niet werken? Of ga je gebruik maken van de flexibele uren? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be