![]() |
hervallen...
1 Bijlage(n)
Sorry, jongens, ik moest op mijn werk deze morgen kuisen met zo'n oude afgedraaide dweil waar de draden uitrafelen en ik kon niet meer aan de verlokking weerstaan... mijn wil was gebroken... mijn vastberadenheid om nooit meer te schelden op de oude dweil was verzwonden als sneeuw voor de zon...
...ik ben dus hervallen... (mijn echtgenote is wel blij...) :cry::cry::cry: Geen karakter genoeg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarmee floppy meteen aantoont dat mannen net zo goed kuisvrouw kunnen zijn als vrouwen.
|
Citaat:
Bestond daar ernstige twijfel over dan? |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Jaja, lach maar, binnen een uur vertrek ik naar Santiago, vanaan de kerk van Landskouter. Op mijn blote knieën, met in de linkerhand een crucifix en in de andere hand een staf met daarop de zongebleekte schedel van onze geliefde gemaal van de spookjeskoningin...
|
en ongevraagd spenderen wij elk jaar 1.400.000 euro aan een oude doos
|
floppy :rofl:
welkom te Hervallistan! |
Dank u Polly, ik ben nog maar aan Moortsele kerke, ter hoogte van café "de klokke" en mijn eerste paar knieschijven is er al door. Miljaar, ik ga hier een paar duvels naar binnen gieten en de eerste trein naar huis nemen...en mijne staf ligt al in ne gracht ...E viva Crapiola da Kwabiola !!!
|
:cheer: floppy :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet ;-) Maar de kuisers bij ons zijn geweldige mensen, en hun werk is zeker niet te onderschatten ;-) |
Daar hebt ge nie van terug eh :mrgreen:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, morgen niet werken? Of ga je gebruik maken van de flexibele uren? ;-)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be