Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eerste dodelijke slachtoffer rookverbod (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104086)

Derk de Tweede 8 april 2008 12:21

Eerste dodelijke slachtoffer rookverbod

Een kroegbaas uit de Duitse deelstaat Baden-Württemberg heeft zelfmoord gepleegd vanwege het door de overheid per 1 augustus 2007 opgelegde rookverbod. Zijn inkomsten waren daardoor 20% gedaald, omdat rokende drinkers wegbleven.

De 60-jarige Uli S. uit Balingen was al dertig jaar cafébaas. Hij zag door het rookverbod de toekomst echter niet meer zitten.

De vader van vijf kinderen werd hangend aan een touw op zolder aangetroffen. In een afscheidsbrief schreef hij vol verbittering over de politici die het rookverbod invoerden.

Dronkoers 8 april 2008 12:29

en ondertussen flitspalen neerplanten om de verkeersdoden te doen minderen...

hypocriete klootzakken :evil:

Jaani_Dushman 8 april 2008 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3351641)
Een kroegbaas uit de Duitse deelstaat Baden-Württemberg heeft zelfmoord gepleegd vanwege het door de overheid per 1 augustus 2007 opgelegde rookverbod. Zijn inkomsten waren daardoor 20% gedaald, omdat rokende drinkers wegbleven.

De 60-jarige Uli S. uit Balingen was al dertig jaar cafébaas. Hij zag door het rookverbod de toekomst echter niet meer zitten.

De vader van vijf kinderen werd hangend aan een touw op zolder aangetroffen. In een afscheidsbrief schreef hij vol verbittering over de politici die het rookverbod invoerden.

Mag hij dan gecremeerd worden in zijn eigen café?

Djiezes 8 april 2008 13:43

Citaat:

Wat een zwakkeling...

Cottenjé 8 april 2008 13:43

Citaat:

Had hij niet beter een opstand georganiseerd ? Bondgenoten genoeg als je het mij vraagt.

Anna List 8 april 2008 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3351669)

idd ipv datem zijn eigen aan zo ne flitspaal ophangt ! nee, op zolder :roll: pipo !

Anna List 8 april 2008 13:49

trouwens die val is toch te kort om geflitst te worden, of ge moest al juist ne flitspaal op de rand van een afgrond vinden ... ongeveer 10m/s² zeker ?

Adrian 8 april 2008 13:49

Wat een loser!

Derk de Tweede 8 april 2008 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3351669)

Ik steek er nog één op! 8-)

Anna List 8 april 2008 13:54

enfin, da's goeiekoper dan ne slepende longkanker natuurlijk :-)

roger verhiest 8 april 2008 14:00

De vindingrijkheid om het recht te verwerven je evenmens met nicotine-uitwasemingen te
mogen vergiftigen is grenzeloos.. Ik kan het weten want ik rookte zo'n 40 jaar aan één stuk door voornamelijk pijp en sigaren - mijn kelder geurde heerlijk naar een echte tabaksopslagplaats. Als er dan echter een doktoor u bedreigt met een plotselinge en pijnlijke dood kan je er plotseling mee ophouden.. & heb je medelijden met alle jongeren gezond van lijf en leden die zich laten verslaven door dit vergift en na een 30 tal jaar met duivelse kwellingen overladen zullen moeten "afkicken" - ik wil alle rokers veel plezier
en goede moed tijdens hun komende afkickpijnen.

Dronkoers 8 april 2008 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3351856)
trouwens die val is toch te kort om geflitst te worden, of ge moest al juist ne flitspaal op de rand van een afgrond vinden ... ongeveer 10m/s² zeker ?

nee zenne, ge neemt een touw van 500 meter, bindt die rond uw nek en flitspaal, en dan geef je 1 km volle petrol: geflitst én uwe kop eraf ;-)

AdrianHealey 9 april 2008 08:58

Niet leuk: een Adrian. :(

circe 9 april 2008 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 3351879)
De vindingrijkheid om het recht te verwerven je evenmens met nicotine-uitwasemingen te
mogen vergiftigen is grenzeloos.. Ik kan het weten want ik rookte zo'n 40 jaar aan één stuk door voornamelijk pijp en sigaren - mijn kelder geurde heerlijk naar een echte tabaksopslagplaats. Als er dan echter een doktoor u bedreigt met een plotselinge en pijnlijke dood kan je er plotseling mee ophouden.. & heb je medelijden met alle jongeren gezond van lijf en leden die zich laten verslaven door dit vergift en na een 30 tal jaar met duivelse kwellingen overladen zullen moeten "afkicken" - ik wil alle rokers veel plezier
en goede moed tijdens hun komende afkickpijnen.

niks hoor! CHAMPIX! fluitje van een cent!

Ben al vijf maanden rookvrij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be