![]() |
Vraagje ivm virus op laptop
Hey,
ik had van de week spyware en een virus op mijn pc. Spyware was een soort security toolbar in mijn explorer en mijn startpagina is ook altijd about:com .Waarna ik een 'viruswaarschuwing' kreeg. Na met AVG een trojan horse gevonden te hebben en de toolbar eraf te hebben geknikkerd blijft mijn PC ongeloofelijk traag en ik kan zelfs niet meer in veilige modus opstarten. Hoe kan ik dit fixen? |
laptop-discuswerpen ;-)
|
Citaat:
http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showforum=52 En als je niets vind dan start je daar een topic. Oplossing verzekerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach koop gewoon een nieuwe...
|
of schrijf terug alles in een agenda, dat is virusvrij ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en weer een draad verkloot... :cheer:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
en nu nog de afwerking! :cheer: |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dank u Dronkoers, Djiezes en Giserke, ik lag in een deuk , in wat anders zeker een saaie nerds draad zou geworden zijn ! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
bovendien, subiet krijgt één van die pipo's toch een schuldgevoel, en die zoekt dan wel ff het juiste antwoord op ... ter wiedergutmachung |
Citaat:
Die mens IS het probleem... Dat krijg je nu eenmaal als je je PC niet genoeg beschermt en er allerhande rotzooi op installeert... Trouwens, hij zal er niet van doodgaan eh. :-) |
De virussen zullen komen in de vorm van anti-virussen. Ge moet die virussen gewoon laten doen, niet tegen vechten. Die neutraliseren elkaar.
|
Citaat:
zit op mijn oude ME van 99 denk ik (256 Mb intern) nu al ongeveer een jaar zonder AV en ASW te werken én te surfen ... en ik heb geen last van gelijk welke virus en snel werken dat dat oud bakje doet ! 8O (sneller dan mijn 2006 pc met 1Gb intern) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be