![]() |
Ongelovigen honden.
Niet een direct citaat maar in Nederland is beroering ontstaan over een uitspraak van een Imam tegenover een basis school klas dat ongelovigen honden zijn. Directe context van de uitspraak ontbreekt maar het dehumaniseren van atheïsten (of mensen in het algemeen) is ook naar mijn mening een ernstig vergrijp. Inmiddels heeft de stadsdeelbestuur van Amsterdam Osdorp waar de Moskee staat waar de gewraakte uitspraak is gedaan om opheldering gevraagd bij het Moskee bestuur en de uitspraak zelf als "onacceptabel" betiteld.
Dit alles zal uiteraard het debat rondom Islamieten en hun plaats in de Nederlandse samenleving niet vergemakkelijken. Bron |
Citaat:
Zo vaak hebben we Imams dit horen zeggen. In Belgie zal het niet anders zijn. Zij denken Wilders mag alles zeggen van de rechter ,dus wij ook. |
|
Citaat:
|
Moskeevoorzitter neemt afstand van uitspraak over honden
http://forum.politics.be/showthread.php?t=104169 |
Citaat:
Al een geluk dat er getuigen waren of hij had die uitspraak helemaal niet gedaan. Liegen ten behoeve van de islam is immers heel gewoon én toegelaten in de moslimwereld. |
Citaat:
é wel dit ook http://forum.politics.be/showthread.php?t=104169 |
Citaat:
En jij kan beter deftig Nederlands leren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verstandige moslims beseffen dat het niet in hun eigenbelang is om nu een grote bek op te zetten. Daar hebben ze de macht niet toe. Maar daar werken ze wel aan. Maak je dus geen illusies. Iedereen heeft zijn rol te spelen in dit collective geheel. En ieder individu respecteert de rol van de anderen. Zo zal de handelaar de jihadist respecteren, en omgekeerd. Desondanks blijven zij zich bewust van hun plaats en plicht. De handelaar zal zeggen dat hij zelf nooit een dergelijke daad zal begaan, maar hij zal de daad vanwege de ander stilzwijgend goedkeuren. En steunen. Want beiden zijn afhankelijk van elkaar en beseffen dat maar al te goed. Leer contacten leggen met moslims. Op individuele basis kan dat hartig verlopen. Leg contacten en leer vriend. U leeft in oblivion. Bent u er ook als de kippen bij als het VB een racistische uitspraak terug neemt? Right, ik dacht het niet. Zoals bij de meeste naïevelingen zal een consequente houding u vreemd zijn. |
Citaat:
Hetgeen ik laatst geleerde heb is dat er maar één koran is & die bestaat alleen maar in het paradijs. De gelovigen moeten het doen met de gebrekkige transcripties van de woorden van Mohammed die tot hen gekomen zijn via mensen die ze rechtstreeks aanhoorden (die ze zelf dus ook niet opgetekend hebben). Bovendien is de originele en enig echte koran gedicteerd door de aartsengel Gabriël aan Abraham en bestaat dus reeds langer dan het oude testament. Laat ons het eenvoudig houden : niemand kan de inhoud van de koran kennen, men kan zich alleen maar bedienen van de onvolmaakte afspiegelingen naar goed geweten & dus zijn wij in feite allemaal diep-gelovige moslims. Inch-Allah |
Citaat:
U heeft zichzelf iets laten wijsmaken. U begrijpt NIETS van islam. De koran is rechtstreeks door Allah aan Mohammed gedicteerd. Dat onderscheid de islam bv van het Christendom of het Jodendom. En net daarom is er ook geen ruimte voor interpretatie. Ik wil het best eenvoudig houden. Is dit dan niet eenvoudig genoeg: indien u geen moslim bent, neem het dan niet op voor hen. Neem het op voor uw cultuur. Simpelheid zat toch? Wat u echter doet is de zaken relativeren. "Niemand kan de koran begrijpen" etc. Kom dat maar eens vertellen aan mijn islamitische vrienden. Ik denk dat ze goed gaan lachen. Cheerio! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens enkele miljoenen Nederlanders, belgen, Europeanen niet. Wilders heeft alvast de beelden uit zijn film niet bijeen moeten liegen, dat was allemaal feitenmateriaal geproduceerd door die lieve, zelfontploffende verrijkertjes van u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie praten heel de dag over iets dat de man zelf ontkent.
Maar niets over: http://forum.politics.be/showthread....4085&page=5#90 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be