![]() |
Tieners slaan meisje in elkaar voor YouTube
Acht tienermeisjes hebben een andere tiener van zestien, Victoria Lindsay, in elkaar geslagen om een filmpje van het gebeuren op YouTube te kunnen plaatsen.
Bewusteloos Lindsay werd naar het huis van een vriendin gelokt en de deur ging op slot. Een van de meisjes sloeg Lindsay meermaals op het hoofd en klopte haar vervolgens bewusteloos tegen de muur. "Monsterlijk" "Het was een monsterlijke aanval", zei sheriff Grady Judd. "De tienermeisjes deden dit enkel en alleen om een filmpje op YouTube te posten." De daders worden aangeklaagd voor ontvoering en het toebrengen van slagen en verwondingen. (jv) bron: hln.be http://www.youtube.com/watch?v=4i5cT...YouTube-filmpj dit zie je meer en meer, tot nu toe nog niet veel hier in België gezien, maar het zal ook hier wel komen zeker? toch wel een schrikwekkende evolutie, vroeger werden uiteraard ook kinderen afgerost door klasgenoten enkel en alleen voor de kick, maar dit openbaar doen, voor miljoenen kijkers, dat is er toch ver over. en nu de eerste reactie afwachten die het over de multiculturele samenleving heeft en dat dit allemaal de schuld is van de moslims uiteraard. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook van liefdeloze, verwaarlozende ouders natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
:boo: Geweld :boo: Voor alle duidelijkheid. |
|
[Bhairav]wat moeten die anders doen als ze zich vervelen?[/Bhairav]
|
Ziekelijk en afwijkend gedrag. :evil:
|
Citaat:
Oh ja, ik mocht niet relativeren, tssss.:roll: Priesters waren ook vol van "normen en waarden" toen ze kinderen verkrachtten... |
Citaat:
|
Verwildering alom.
|
Citaat:
Over wat ging het eigenlijk? Waar heeft ze dit aan te danken? Toch niet alleen voor dat filmpje want dat lijkt me te eenvoudig. |
Citaat:
|
Citaat:
En hier ( B ) mag je nog niet eens de naam vermelden :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
off topic-vraagje: hoe kan ik dat youtube filmpje hier op krijgen?
|
Citaat:
Het medium zelf is irrelevant. |
Citaat:
Afgeven op mensen die andere maatschappelijke waarden hebben is natuurlijk leuker, ook al heeft het er geen zak mee te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be