Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Tieners slaan meisje in elkaar voor YouTube (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104135)

vlijmscherp 9 april 2008 09:38

Tieners slaan meisje in elkaar voor YouTube

Acht tienermeisjes hebben een andere tiener van zestien, Victoria Lindsay, in elkaar geslagen om een filmpje van het gebeuren op YouTube te kunnen plaatsen.

Bewusteloos
Lindsay werd naar het huis van een vriendin gelokt en de deur ging op slot. Een van de meisjes sloeg Lindsay meermaals op het hoofd en klopte haar vervolgens bewusteloos tegen de muur.

"Monsterlijk"
"Het was een monsterlijke aanval", zei sheriff Grady Judd. "De tienermeisjes deden dit enkel en alleen om een filmpje op YouTube te posten." De daders worden aangeklaagd voor ontvoering en het toebrengen van slagen en verwondingen. (jv)
bron: hln.be

http://www.youtube.com/watch?v=4i5cT...YouTube-filmpj

dit zie je meer en meer, tot nu toe nog niet veel hier in België gezien, maar het zal ook hier wel komen zeker?

toch wel een schrikwekkende evolutie, vroeger werden uiteraard ook kinderen afgerost door klasgenoten enkel en alleen voor de kick, maar dit openbaar doen, voor miljoenen kijkers, dat is er toch ver over.

en nu de eerste reactie afwachten die het over de multiculturele samenleving heeft en dat dit allemaal de schuld is van de moslims uiteraard. :roll:

Rob Roy 9 april 2008 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3353318)
en nu de eerste reactie afwachten die het over de multiculturele samenleving heeft en dat dit allemaal de schuld is van de moslims uiteraard. :roll:

Een reactie over de alles kapotrelativerende maatschappij is niet gewenst zeker?

vlijmscherp 9 april 2008 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3353339)
Een reactie over de alles kapotrelativerende maatschappij is niet gewenst zeker?

dat mag zeker.....

Rob Roy 9 april 2008 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3353341)
dat mag zeker.....

Wel, dan reageer ik hierbij als volgt: het is ondermeer de schuld van degenen die vinden dat er nauwelijks nog normen moeten gerespecteerd worden, dat we wat "opener" en "toleranter" moeten zijn, en dat eenieder grotendeels kan doen waar hij zin in heeft.

Ook van liefdeloze, verwaarlozende ouders natuurlijk.

vlijmscherp 9 april 2008 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3353345)
Wel, dan reageer ik hierbij als volgt: het is ondermeer de schuld van degenen die vinden dat er nauwelijks nog normen moeten gerespecteerd worden, dat we wat "opener" en "toleranter" moeten zijn, en dat eenieder grotendeels kan doen waar hij zin in heeft.

dus van de anarchisten?

AdrianHealey 9 april 2008 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3353346)
dus van de anarchisten?

:cheer: Regels :cheer: Autoriteit :cheer: Gezag :cheer: Traditie :cheer: Normen & Waarden :cheer:

:boo: Geweld :boo:

Voor alle duidelijkheid.

Duvelke 9 april 2008 10:05

Bwa, vind het niet zo'n spectaculair filmpke

hier vind je er betere: http://www.girlfightsdump.com/

Jazeker 9 april 2008 10:18

[Bhairav]wat moeten die anders doen als ze zich vervelen?[/Bhairav]

-=EXCALIBUR=- 9 april 2008 10:41

Ziekelijk en afwijkend gedrag. :evil:

Tommm 9 april 2008 10:47

Citaat:

toch wel een schrikwekkende evolutie, vroeger werden uiteraard ook kinderen afgerost door klasgenoten enkel en alleen voor de kick, maar dit openbaar doen, voor miljoenen kijkers, dat is er toch ver over.

Kijk, als dit een trend wordt en er veel meer gevallen bovenkomen wil ik best mee in de hysterieboot stappen maar tot nu toe is dit een incident en geen "algemene verloedering van de maatschappij".
Oh ja, ik mocht niet relativeren, tssss.:roll:
Priesters waren ook vol van "normen en waarden" toen ze kinderen verkrachtten...

Zwartengeel 9 april 2008 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3353358)
Bwa, vind het niet zo'n spectaculair filmpke

hier vind je er betere: http://www.girlfightsdump.com/

Door dergelijke sites te bekijken en de link ervan te verspreiden help je in principe mee om ze te promoten. Zodoende draag je bij tot het creëren van een vraag naar meer van zulke filmpjes, wat dan weer onrechtstreeks kan leiden tot gevallen zoals beschreven in de openingspost. Ik weet niet wat jouw standpunt in dit geval is, maar indien je vindt dat dit niet door de beugel kan, negeer je zulke sites ook best.

Vette Pois(s)on 9 april 2008 10:55

Verwildering alom.

-=EXCALIBUR=- 9 april 2008 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3353429)
Door dergelijke sites te bekijken en de link ervan te verspreiden help je in principe mee om ze te promoten. Zodoende draag je bij tot het creëren van een vraag naar meer van zulke filmpjes, wat dan weer onrechtstreeks kan leiden tot gevallen zoals beschreven in de openingspost. Ik weet niet wat jouw standpunt in dit geval is, maar indien je vindt dat dit niet door de beugel kan, negeer je zulke sites ook best.

Bij 1 van de reactie's op Youtube staan er een aantal gegevens. Misschien zijn deze gegevens van de daders en dan zullen die nu wel allemaal met een serieus ei zitten :lol:

Over wat ging het eigenlijk? Waar heeft ze dit aan te danken? Toch niet alleen voor dat filmpje want dat lijkt me te eenvoudig.

Dronkoers 9 april 2008 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 3353444)
Bij 1 van de reactie's op Youtube staan er een aantal gegevens. Misschien zijn deze gegevens van de daders en dan zullen die nu wel allemaal met een serieus ei zitten :lol:

Over wat ging het eigenlijk? Waar heeft ze dit aan te danken? Toch niet alleen voor dat filmpje want dat lijkt me te eenvoudig.

Niet alleen de gegevens

-=EXCALIBUR=- 9 april 2008 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3353455)
Niet alleen de gegevens

En hier ( B ) mag je nog niet eens de naam vermelden :lol:

Duvelke 9 april 2008 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3353429)

Te promoten, of er juist een afkeer van te krijgen?

Zwartengeel 9 april 2008 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3353472)
Te promoten, of er juist een afkeer van te krijgen?

Wie hier sowieso geen boodschap aan heeft, gaat hier niet nog eens extra zitten naar kijken.

vlijmscherp 9 april 2008 11:43

off topic-vraagje: hoe kan ik dat youtube filmpje hier op krijgen?

Heftruck 9 april 2008 11:53

Citaat:

Wat is daar in hemelsnaam relevant aan? Het is gewoon zichtbaarder, meer niet. Vind je dat geen goede zaak? Ik wel. Dan komt het tenminste goed onder de aandacht.

Het medium zelf is irrelevant.

Heftruck 9 april 2008 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3353345)

Het lijkt mij eerder de schuld van acht tienermeisjes.

Afgeven op mensen die andere maatschappelijke waarden hebben is natuurlijk leuker, ook al heeft het er geen zak mee te maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be