![]() |
Het laatste taboe: Aambeien
Die krengen hebben de site van Rita Verdonk platgelegd.
http://www.ad.nl/binnenland/2205346/...site_plat.html |
Citaat:
/strijk |
Een hele site verneuken in plaats van een draad... RESPECT! :lol:
|
:rofl:
|
allé, waar is de vrije meningsuiting nu gebleven??
|
Citaat:
|
:rofl:
|
Wat ik alleen niet begrijp is dat alleen Geenstijl genoemd wordt, terwijl onder andere de aambeien en de ruimteschepen toch echt kwamen van Retecool, evenals de 14's, de OLO's, de grappen over edet-reaguurders en en de Ubuntu's.
|
''Het openstellen van nieuwslezeres Sacha de Boer voor het publiek''
:-P |
Bezoek overigens ook eens de pagina zelf. En dat is dan al na censuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toch : Speen : 10points !! :-P :grootned: |
Citaat:
Pollens nog aan toe! Wat ingewikkeld! ![]() |
Citaat:
![]() EENRICHTINGSVERKEER! Of wat dacht je?:roll:"Geitenneukers" is natuurlijk vrije meningsuiting, "honden" is natuurlijk gebrek aan RESPECT voor normen en waarden:roll: |
Citaat:
Aambeien Aambeienzalf moet gratis verstrekt worden aan iedereen! Groot en klein, jong en oud, blanken, negers, roodhuiden alsmede geelhuidigen! Aambeienzalf voor iedereen!! :-D:-D:-D |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Het was een uitnodiging:
Citaat:
|
We kunnen er allemaal wel lullig over doen moet het kan een echt probleem zijn. Ik ken iemand voor die inwendige aambeien is behandeld na heftig bloedverlies etc. Hij raad iedereen met klem aan om dit niet zomaar te laten lopen. Het is en blijft een precair probleempje, maar valse schaamte moet maar zo snel mogelijk overboord worden gezet. Het "ringen" is een perfecte oplossing, pijnlijk, mensonterend (voor jezelf dan) maar het kan een hoop problemen oplossen. Het zijn niet meer of minder dan een paar breukjes in de bloedvaten. Ook hij had problemen met de behandeling want je bent totaal overgeleverd aan de behandelaars. En het is niet prettig, darmspoeling gevolgd door een cameraslang in je achterste. Daarna zo'n figuur die een soort dildo in je anus schuift met allerlei instrumentjes. Dan het gevoel of ze je in je ballen schoppen bij elke ring die ze om zo'n bloedvat heenschieten. Zie hier mijn ervaring. Maar ik ben er wel van af. Ff slikken, ik wens u succes.
8O :roll: |
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be