![]() |
Die jongens van de PVV spreken wel de taal van het volk:
http://www.youtube.com/watch?v=Zl1Yd5NJDBI
Weet die mislukte dierenliefhebber, waarvan ik de naam even ben vergeten, wel hoe dramatisch deze ziekte eigenlijk is voor zowel da patient als de familieleden?. De PVV heeft met deze man zichzelf onstervelijk belachelijk gemaakt. |
Eng mannetje, ja; nooit begrepen dat Geert die in de club houdt. Is de datum van dit voorval bekend?
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
Ik dacht dat in Nederland alle partijen "clubs" waren. Enfin. Ik vermoed dat als Wilders had gekund hij gewoon levensgrote Wilders-poppen had laten installeren in de tweede kamer op de plaatsen waar nu zijn 5 clubgenoten zitten. Nu in de peiligen staat Wilders er wat dat betreft zeer slecht voor. Misschien kunnen ze hem klonen. Een schaap meer of minder. ;-) |
Ik vind dat Wilders wel een onmiskenbare functie heeft in minstens de Nederlandse politiek, hij maakt in ieder geval het wegkijken en de probleemontkenning een stuk moeilijker.
Onbegrijpelijk voor mij dat hij die Graus in dienst houdt. |
HAHAHAHA hij maakt zich zelf alleen maar belachelijk.
|
Ik vind hier niets aan te lachen.
|
Nou en ik wel.
|
Citaat:
"Welk nummer stond op de pagina die Geert Wilders uit het telefoonboek scheurde in fitna?" "Weet ik niet , die van zichzelf?" "Neen , die van zijn kapper!" |
O, die Brinkman vind ik wel leuk hoor.
|
Citaat:
Waarom heeft Nederland dan een Wilders nodig en andere landen niet? Europa heeft de vrijheid van godsdienst, dus dit soort partijen zijn eigenlijk in strijd met de grondwet. |
Citaat:
Vorige week ergens! |
Citaat:
|
Trouwens wie gelooft die mensen van de partij voor de VRIJHEID nog (sorry Yves Leterme , dat ik uw truc gebruik).Ze zijn voor de VRIJHEID , maar willen :
-de koran VERBIEDEN -de islamitische scholen VERBIEDEN -de moskeeen BEPERKEN -de migratie van mensen uit niet-westerse landen VERBIEDEN enzovoort....8O In een notendop , als ge westers zijt en Henk heet moogt ge doen wat ge wilt , en als je Mourad heet en niet westers zijt , moet ge uw snavel houden ,uw heilig boek verscheuren, in uw mand gaan liggen en braafjes doen wat de blanke man u vertelt te doen. Apartheid , iemand? |
hij heejft de ferghadering ferlaten
|
hij heejft de ferghadering ferlaten
|
Citaat:
Maart is het in Belgie dan beter geregeld? |
Citaat:
|
Citaat:
Zie (snelste vindplaatsen maar veel herhalingen in overige hoofdstukken) koran 5:51 en geheel hoofdstuk 9. http://www.redouan.nl/koran_nl.htm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be