![]() |
|
Citaat:
De terroristen zitten steeds in landen waar er verschillende culturen, of godsdiensten tezamen zitten. Een van deze culturen wil de bovenhand, maar heeft er de middelen niet toe om een open oorlog te beginnen. Of het nu draait om geloof, of nationalisme, steeds zal de onderdrukte het wapen van het terrorisme grijpen. Ook al naar gelang van welke kant het komt (wie wint), zal het de ene maal als verzetstrijders, of als terroristen genoemd worden. Hoe vreselijk het ook klinkt, culturen smelt men niet ongestraft! |
![]() dat drijft hen 8) |
Citaat:
|
bullshit , men kan altijd via de democratie zijn gelijk proberen te halen. daar is geen geld voor nodig , er zijn honderden minipartijtjes.
maar er is een verschil tussen democraten en extremisten : een extremist gebruikt ALLE middelen , dus ook geweld , een democraat gebruikt de verkiezingen waardoor bewezen is dat het vlaams blok een democratische partij is |
Citaat:
Hebt U nog niet genoeg aan Uw Georgische mafia? :lol: |
Citaat:
|
inderdaad , zelfs via het rechtsorgaan :wink: en als dat niet helpt passen ze de wet wel aan...
|
Citaat:
* Ja, dat lijkt me een plausibele uitleg van U Fernand. Zoals die door Vermassen in tekst vooropgestelde bin Laden bedoel je... ? Alleen denk ik dat het met terreur nog enigszins anders zit dan louter strategisch de bovenhand willen halen... Er komt een smerig kleinmenselijk aspect bij kijken ook... Dat niet alleen doelt op de bovenhand halen. :? Nu ja, ik probeerde gewoon voor mezelf een antwoord te vinden op de drijfveren achter recente terreur. |
Wat drijft terroristen ?
- hersenspoeling - geloof of wat er van gemaakt wordt Wie drijft die terroristen en gebruikt hersenspoeling en geloof om mensen tot die daden aan te zetten? Waarom Is het om het geld of puur om de macht ? Of toch om de ideologie of het geloof ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be