![]() |
Vorige week stond in De Zondag dat senator Mimount Bousakla (sp.a-spirit) betrokken is bij het schandaal van Spaar Select. Blijkbaar zou men haar onschendbaarheid willen opheffen.
Vreemd genoeg heb ik hier niks meer van gezien in de media. Weet er iemand meer hierover? Is het een roddel? Heeft De Zondag geblunderd? Of is er meer aan het handje? |
Citaat:
|
Eerder de alles gaat goed fabriek van Paars die de media wat beroerd heeft.
Och kom, politiek is zowiezo een vuil spelletje. Waar rook is is vuur. Maar wie het aangestoken heeft, da's de echte vraag. |
Citaat:
|
Spaar Select werd door de 'bankcommissie'(CBFA) verplicht om gedurende een periode van 4 maanden alle publiciteit stop te zetten. Zij mogen ook geen producten verkopen. Binnen die termijn moeten zij hun net volledig herstructureren. (Tijd van 11.3.2004)
Het is de eerste keer dat CBFA zo drastisch optreedt. Waarom? Zij verkochten aandelen op krediet en lieten tak-23 producten (levensverzekeringen gekoppeld aan een beleggingsfonds) financieren met een woonkrediet. Dit zijn in België niet-toegelaten paraktijken. |
Mimount Bousakla is, volgens haar curriculum bij de Senaat, gewezen bankbediende. Ik weet niet voor welke bank zij werkte.
In het politiek zakboekje 2004 wordt met geen enkel woord gesproken over het verleden als bankbediende (de politici geven zelf de informatie door aan het zakboekje). |
Aangezien The Piano geen bronvermelding opgeeft om zijn bewering te staven dat het hier om een blunder gaat kan men met zijn antwoord niets aanvangen.
|
Citaat:
[size=7]Piano groen van nijd [/size] |
Ondertussen komt Spaar Select opnieuw in het nieuws.
Maar niks over Boussakla. Is het nu een roddel of niet? Of zullen we dat pas weten n�* 13 juni? Als het een roddel is, vind ik het vreemd dat de media De Zondag niet aan de schandpaal hebben genageld. Toen zoiets verscheen in De Morgen over Reynders, was het hek van de dam. Toch vreemd dat Bousakla niet wordt beschuldigd, maar ook niet wordt gezuiverd van het artikel in De Zondag. Het blijft gewoon muisstil. Als de media zo meewerken aan cover-ups is het wel ver gekomen. |
Citaat:
Sociaal rechts is bij ons niet enkel een slogan. |
Citaat:
Erg sociaal... :roll: |
Citaat:
En o ja voor ik het vergeet. Bron dat H.Boonen de verkopers van spaar select heeft opgeleid: VRT nieuws van gisteren 9 april en Terzake (VRT) 9 april . |
Citaat:
'De' Blokkers op de forums klopt trouwens toch al niet, Piano. Ik zag immers dat er ook Blokkers zijn op 'de forums' die Mimount te vuur en te zwaard verdedigen. Wat vreemd dat jij zoiets niet verdacht vindt. Of pak je die verdedigers ook wel weer aan mocht Mimount toch niet zo ongeschonden uit dit avontuur komen? |
Citaat:
ali salmi schepen in mechelen moest normaal na 3 jaar zijn schepenambt laten voor iemand anders(zo afgesproken voor de verkiezingen) ondertussen zijn overstap aangekondigd naar spirit! :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien werkte Mimount tijdens de aangehaalde feiten niet meer bij Spaarselect maar bij Mercator. En zelfs toen ze er werkte, had ze nooit contact met de klanten zelf! De zondagskrant zou wel eens eerst haar bronnen mogen checken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be