![]() |
De partij is dood, leve de partij!
Over welke partij gaat het? :lol::lol::lol:
Welke is op weg naar de dood? :roll::roll: |
Spa.
|
Citaat:
|
Doet mij verdacht veel denken aan: "De Grondwet is dood. Leve de Grondwet!"
|
Jaaaaaa!!! Eindelijk :)
Citaat:
![]() ![]() |
Wat is dit nu voor een post? Over welke partij gaat het hier en op basis waarvan die uitspraak? :turn-l:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de SP.A is dood, maar wordt kunstmatig in leven gehouden door de media met de VRT op kop, hetzelfde met Groen! Geen enkele andere strekking die de kiesdrempel meer haalt zou nog worden uitgenodigd op politieke debatten en zoveel het word krijgen overal, voor Groen! kon dat blijkbaar wel.
|
Citaat:
|
Fabiola is dood, maar ze weet het nog niet.
|
Citaat:
Dat de SP.a en Groen! 'kunstmatig' in leven worden gehouden is gewoon niet waar, of je het nu leuk vindt of niet er is een grote groep mensen die progressief-links denken. Er zijn vele van naar VLD gegaan laatste verkiezingen omdat ze uitdrukkelijk de progressieve verwezenlijkingen van Paars in de kijker zetten, maar het blijven progressieve mensen. |
Citaat:
Ik vind het altijd aandoenlijk hoe een partijtje met rond de 5% van het electoraat een partij de les leest die drie �* vier keer zoveel stemmen heeft als haar:roll: |
de koning is dood, leve de koning!
In de grond is dat nog zo geen slechte vent hoor. |
Citaat:
Zegt het aantal stemmen dat een partij haalt iets over de intrestieke waarde van de ideeën van de partij? Het blok is ook klein begonne(~3.5%), mochten ze daarom het grotere Volkunie niet meer terecht wijzen omdat die te "soft" werden? |
Citaat:
|
Citaat:
En ik herhaal, wat heeft het aantal stemmen te maken met de intrestieke waarde van een programma van de partij? En kan het niet zijn dat ondaks dat ze kleiner zijn dat ze gelijk hebben op sommige punten, of heeft de grootste partij per definitie gelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat voor nieuws,de Spa is dood.
Spa is niet dood,het is een attractiepark met veel water :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be