Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hoeveel % van de moslim-migranten moet terugkeren ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1043)

Darwin 5 december 2002 07:32

Dat een groot gedeelte van de moslims dat in Europa vertoeft zal moeten terugkeren naar hun land van afkomst wordt stilaan duidelijk voor meer en meer mensen. Het alternatief is immers de bestendiging van de sluipende islamisering van Europa.

Hoeveel % van de moslims dienen nu terug te keren, en wie gaan dat dan wel zijn? Hoe ga je dat beoordelen?

Hier komt het er op aan om naar de kern van het probleem te gaan.

En de kern van het probleem met de moslims is dat zij bijna allemaal vinden dat de Europeanen wel goed zijn om hun baantje of uitkering te betalen, maar totaal ongeschikt als levenspartner. Wij leven volgens hen immers als "zwijnen". De meisjes in Europa mogen wel door de moslimjongens gebruikt worden om testritten mee uit te voeren, maar voor het serieuze werk worden pure islamitische maagden , made in Morocco of made in Turkey ingezet.

Als een Europeaan een islamitische durft benaderen en die is zo gek om zijn gevoelens te beantwoorden, maakt die haar hele familie ten schande en binnen de kortste keren staan de broers, neven en nonkels, al dan niet met getrokken messen klaar om de snoodaard die hun dochter of zuster wilde onteren op andere gedachten te brengen.

Mensen die vinden dat Europeanen te min zijn om mee te huwen, horen niet in Europa thuis.

Dus komt nu het antwoord op de vraag.

Aangezien praktisch alle moslim-migranten vinden dat niet-moslim Europeanen te min zijn om mee te huwen, horen bijna alle moslim-migranten niet in Europa thuis.

Het enig mogelijke antwoord : [size=7]99%[/size] moet terugkeren.

Thomas Hx 5 december 2002 20:02

mja,

voorwaarden van mij:

1 Ze moeten de maatschappij kunnen dienen/ zij moeten werken en zij moeten/mogen geen uitkering krijgen.
2 Nederlands kunnen spreken als geen anders.
3 Hun dubben zo beleefd gedragen als de andere Vlamingen, want u bent hier te gast.

En dan zullen dat er misschien maar 99.99999 zijn, maar daar kan ik ook niet aan doen en indien het er maar 10 procent zijn ook goed.

Thomas

democratsteve 6 december 2002 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "Darwin"
Het enig mogelijke antwoord : [size=7
99%[/size] moet terugkeren.

Het is te hopen dat ze in Amerika of elders in de wereld niet op hetzelfde idee komen en alle Vlamingen terugstampen. Waar ga je die laten?
Ze zijn hier, ze zullen hier blijven, en er zullen er nog bij komen.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar deze strijd is er eentje die je de rest van je leven zal moeten voeren........ en nooit winnen.
Door de huidige technologie en transportmogelijkheden zijn landen overal ter wereld bevolkt door verschillende culturen.
En zolang het hier beter is dan daar, zullen ze blijven Europa overspoelen.

@lpha 6 december 2002 05:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Het is te hopen dat ze in Amerika of elders in de wereld niet op hetzelfde idee komen en alle Vlamingen terugstampen. Waar ga je die laten?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar deze strijd is er eentje die je de rest van je leven zal moeten voeren........ en nooit winnen.
Door de huidige technologie en transportmogelijkheden zijn landen overal ter wereld bevolkt door verschillende culturen.

En wij moeten ons daar bij neerleggen en zwijgen :roll:

Darwin 6 december 2002 13:34

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Op dit moment zijn er wereldwijd slechts 2 culturen het waard om van elkaar onderscheiden te worden:

De moslim-cultuur en de mens(gebleven)-cultuur.

De moslims zijn met 1.2 miljard, de mens(gebleven)en met 5 miljard. Het is dus nog niet te laat.

Darwin 6 december 2002 13:54

Citaat:

Het is te hopen dat ze in Amerika of elders in de wereld niet op hetzelfde idee komen en alle Vlamingen terugstampen.

In Amerika hebben trouwens enkel de nog overblijvende Indianen het recht om iemand terug te stampen.

Blijkbaar heb je impulsief op die grote rode 99 gereageerd en de tekst die erboven stond straal genegeerd.

Thomas Hx 6 december 2002 14:07

Citaat:

Citaat:

Het is te hopen dat ze in Amerika of elders in de wereld niet op hetzelfde idee komen en alle Vlamingen terugstampen.

In Amerika hebben trouwens enkel de nog overblijvende Indianen het recht om iemand terug te stampen.

Blijkbaar heb je impulsief op die grote rode 99 gereageerd en de tekst die erboven stond straal genegeerd.

Sommige mensen reageren rap impulsief :D

Thomas

democratsteve 6 december 2002 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:

Citaat:

Thomas

Tja, als je niet wil dat ik op die 99 reageer, waarom zet je ze er dan bij, en nog wel in het rood?

Thomas Hx 6 december 2002 19:26

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:

Citaat:

Thomas

Tja, als je niet wil dat ik op die 99 reageer, waarom zet je ze er dan bij, en nog wel in het rood?

Ik vind het ook spijtig dat het in het rood stond, afgezien van het feit dat het de love kleur is, is het ook de sos kleur :)

Thomas

VL 6 december 2002 22:10

U lijkt me niet echt verdraagzaam. 99% is vrij veel.

Darwin 6 december 2002 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VL

Ik denk dat u de posting ook al niet goed gezen hebt.

Die 99% is geen persoonlijk oordeel, maar is gebaseerd op het uitgangspunt dat diegenen die niet-moslim-Europeanen te min vinden als levenspartner niet in Europa thuishoren. En ik denk dat die 99% vrij goed met de realiteit overeenkomt.

Hoeveel moslims kent u die goedkeurend staan tegenover het kiezen van een niet-moslim-Europeaan als levenspartner? Meer dan 1%?

Behalve een paar BV's ken ik er persoonlijk maar twee. Eentje in mijn familie en eentje in mijn vriendenkring.

Bij de joden daarentegen ken ik er meerdere die met niet-joden gehuwd zijn, hoewel er veel minder joden in België leven dan moslims.

Het gaat hier om zelfrespect. Als jij het niet erg vindt dat anderen je op puur racistische gronden bij voorbaat uitsluiten als partner betekent dat dat jij niet veel respect heb voor jezelf of voor je cultuur en je volk.

Daarom ook dat de migranten zo op ons neerkijken, wij hebben bijna totaal geen respect voor onze eigen normen en waarden en gooien alles te grabbel voor wie er maar hard genoeg om roept.

VL 6 december 2002 22:50

Ik gooi niets te grabbel, Darwin. Ik zal nooit ofte nimmer mijn Vlaams bloed verloochenen. Het is me heilig. En mensen die naar hier komen moeten zich dan ook aanpassen. Religie is daar echter geen deel van. Zolang het privé blijft!!!

Darwin 7 december 2002 13:39

Citaat:

Ik gooi niets te grabbel, Darwin. Ik zal nooit ofte nimmer mijn Vlaams bloed verloochenen. Het is me heilig. En mensen die naar hier komen moeten zich dan ook aanpassen. Religie is daar echter geen deel van. Zolang het privé blijft!!!

Graag ook uw reactie op datgene wat voor de laatste zin in mijn antwoord stond.

Thomas Hx 11 december 2002 18:55

Citaat:

Indien dat ze dat allemaal zijn, dat zijn het er 100 anders maar 10 of 1 ( zie vorige posting )

Thomas

Mustapha 11 december 2002 20:05

De vraag is hier:
zijn de jongeren die HIER zijn geboren en getogen en toevallig geboren in een moslimgezin en die zich moslim noemen vreemdelingen?
Antwoord: NEEN.
Die mag je zelfs niet meer aanspreken met allochtoon of vreemdeling, het zijn waardige burgers als een Belgisch kindje dat hier geboren en getogen is!

Darwin 11 december 2002 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
De vraag is hier:
zijn de jongeren die HIER zijn geboren en getogen en toevallig geboren in een moslimgezin en die zich moslim noemen vreemdelingen?
Die mag je zelfs niet meer aanspreken met allochtoon of vreemdeling, het zijn waardige burgers als een Belgisch kindje dat hier geboren en getogen is!

Jij raakt hier inderdaad iets heel essentieel aan in deze discussie. De moslim-migranten en hun autochtone collaborateurs hebben er goed voor gezorgd dat terugkeer zogezegd bijna onmogelijk lijkt te worden.

Ondermeer door de Belgische paspoorten kwistig rond te strooien, door wetten die maken dat als je hier X aantal jaren blijft of geboren wordt, je ook een Belgisch paspoort krijgt etc.

Het bezit van een Belgisch paspoort wil echter nog niet zeggen dat je drager bent van de westerse waarden. De moslims, al dan niet in bezit van een Belgisch paspoort blijven op de westerlingen neerkijken als op een bende vuile zwijnen, waar je beter niet teveel mee omgaat.

De moslims willen hun cultuur puur houden.

Maar dan hebben ze er wel niet mee gerekend dat de Europeanen hun cultuur ook wel eens zouden kunnen gaan herontdekken en herwaarderen. En dat ze hun cultuur eveneens puur willen houden. Wat culturele ontvoogding betreft hoeft bovendien niemand de Europeanen iets te leren. En ze worden wakker de Europeanen, voorlopig nog wat langzaam, maar zeker.

En als de moslims de krachtmeting met de Europeanen willen aangaan over welke cultuur in Europa uiteindelijk zal zegevieren, de westerse of de islamitische, dan mogen ze zich aan een ongenadige strijd verwachten.

Die strijd kan met de rede, met overtuigingskracht gevoerd, maar ook op andere manieren.

Als het moet zullen wij, zoals professor Rosenberg zei, de strijd voor het behoud van onze cultuur met dezelfde verbetenheid voeren als de moslims hun jihad.

Thomas Hx 14 december 2002 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
De vraag is hier:

Voor u misschien :D, iedereen die een B op zijn paswoord heeft staan is toch Belg? Of je nu geboren bent in België of niet, doet er niet. Alowel ik liever een VL op mijn pas zou hebben. Eu vl, niet die vl van u :wink:

Thomas

thePiano 16 december 2002 13:01

Citaat:

Aangezien praktisch alle moslim-migranten vinden dat niet-moslim Europeanen te min zijn om mee te huwen, horen bijna alle moslim-migranten niet in Europa thuis.

Wat ga je dan doen met die 10% autochtone moslims?

Zie mijn topic Islamofobia treft ook het Eigen Volk! in deze rubriek.

Darwin 16 december 2002 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Wat ga je dan doen met die 10% autochtone moslims?

Zie mijn topic Islamofobia treft ook het Eigen Volk! in deze rubriek.

Je stelt de verkeerde vraag op het verkeerde topic.

Kijk voor het antwoord maar in de topic die je hier zelf komt te vernoemen.

En stop er mee topics te contamineren.

maddox 16 december 2002 18:46

Rara, welke afkomst gaan we hier over.
Vraagje aan mij onlangs.
"Hebde geen Saf veur maij"
mijn reactie, sorry ik rook niet.
vervolg van de korte conversatie "vuil racist"

Jong ventje die mij dat vroeg.

Oftewel, wat je ook doet, 't is nooit goed.

Ook kan ik me indenken dat mijn omvang(1m83 en 100kg)me behoed heeft voor een verdere minder discrete vragen.

Of ben ik in dit geval racistisch aan het denken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be