![]() |
Boël staat in de weg
Het koninklijk paleis heeft de gemeente Koksijde gevraagd een beeld van Delphine Boël tijdelijk uit het gemeentehuis te verwijderen. Prinses Astrid komt op vrijdag 18 april op bezoek en volgens het Paleis stond het beeld van haar halfzus 'in de weg'.
Het kunstwerk - The Royal Sacred Four Legged Monster - is een werk in papier-maché uit 2001 dat in 2004 door de gemeente werd gekocht. Het beeld stelt een bed voor. Aan het uiteinde prijken een koe en een varken, allebei met een kroontje op de kop. Een beeld van Panamarenko mag wel blijven staan 'omdat het te zwaar is om het te verplaatsen'. (belga/edp) .................................................. ......... Zo gaat dat hier,.....sta je in de weg? Laken ruimt je op. |
IK heb een mooie uitnodiging gekregen van Boel voor haar tentoonstelling, met de driekleur. De meid is echt trots op haar roots.
Het voelt als een driekleur op het atomium om zo'n meid in huis te hebben volgens mij. Ze kan niet bekend genoeg zijn. Je kunt uw 'fouten' niet wegzappen hé... |
Of ze nu roi of eerste minister zijn, met de elite in dit land wordt er geen spot gedreven. Enkel met Vlaams-nationalisten mag ongestraft gelachen worden.
|
Citaat:
Dus die meid zou een "fout" zijn ? Ik zie dat gans anders,de fout is...van haar niet te erkennen,en ieder jaar maar zeveren op TV over gezinswaarden,solidariteit....Daar zit em de fout. Maar ja,als zij erkend zou worden,zou er wel een andere eens kunnen opdagen,om het vaderschap te erkennen van deze "meid" haar halfbroer. En dat ziet de italiaanse furie niet zitten. Gans de bevolking weet ervan,uitgenomen de poco's doen alsof hun neus bloed. In feite zou deze "meid" ook aanspraak kunnen maken op een dotatie,of tenminste onderhoudsgeld van haren royale poepa |
Citaat:
Aha, de een of de andere niet al te snuggere paladijn dacht het op een akkoordje te gooien met de ambtenaarkes van Koksijde: als het in de weg stond, dan kon het verplaatst worden, en geen haar zou er naar kraaien. Mis poes. Maar nu dat dit zo in het nieuws komt, roep ik alle republikeinse partijen op om te betogen voor het gemeentehuis, om in het raam van de vrije meningsuiting aan prinseske Stridje, ex-vlam van 't rood kruis van voornamelijk Wallonië, hun zeg te doen. Het koningshuis van Laeken doet me denken aan een uitspraak van Hugo Claus: uit een benauwde aars kan geen vrolijke scheet komen. |
Ik vind het erg jammer voor Delphine Boël, menselijk dan. Het moet moeilijk zijn om niet aanvaard te worden door uw vader. En dan is het natuurlijk nog erger dat alles dat doet denken aan uw bestaan moet worden "verwijderd."
Dit toont aan hoe onmenselijk de belge monarchie is. |
Het toppunt van hypocrisie.
En er blijven nog koekendozenaanbidders. |
Citaat:
Voor Astrid is Delphine, de dubbelgangster van Astrid's oma, gewoon een halfzus! niet dat ze mekaar in de armen moeten vallen, maar ze kon het kunstwerk toch ook volkomen negeren? Kon ze er niet rondlopen indien het in de "weg" stond? Als ik Delphine was, ik eiste DNA onderzoek vanaf dat Albert zijne père heeft gelaten en ik ging achter mijn deel van de erfenis! Zou ze dan ook in de paleisjes van de koninklijke schenking mogen wonen? |
Citaat:
Het valt trouwens op hoe oorverdovend het stilzwijgen is van de aanbidders der Belgische Majesteitelijke Hoogheden. |
Citaat:
Citaat:
|
En jij gelooft dat, natuurlijk?
|
Echt kleingeestig van dat stadsbestuur!
|
Citaat:
Hem verplichten een DNA test af te leggen doet zij niet. Is zij te lief? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toppunt van hypocrisie.
De VLD burgemeester Vanden Bussche heeft het op eigen initiatief gedaan, want je laat toch geen foto van je oud lief staan als je nieuw lief op bezoek komt. De BUBbers of BABbers kunnen nog veel leren van deze komediant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Et alors? Er staan ook twee zoons van het 15-jarige liefje van Leopold I op de boek van stalknecht Frederik Meyer. Acardie mocht zelfs op kasteel Styuvenberg gaan wonen (waar ze door de vrouw van LeopoldII werd weggejaagd na de dood van diens pedofiele papa). Niettemin kregen de zoons een adelijke titel (en al wat daarbij hoort) van hun échte vader. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be