![]() |
Vroege vogels
Net als voorheen is het zondagvoormiddag toch o-zo rustig op dit forum.
Ik kroop gisteren rond een uur of twee onder de lakens, en om rond negenen liet ik mijn trouwe viervoeter al uit. Vervolgens naar de bakker geweest, een praatje gemaakt, lekker ontbeten... Ik krijg er zowaar een beetje het 'joi-de-vie'-gevoel van. Terwijl de politiek-geïnspireerde slaapkoppen nog vredig liggen te snurken, is het mooiste deel van de dag alweer geschiedenis. Ze weten niet wat ze missen. Op de vroege vogels. |
Ochtenden zijn rotmomenten ;-)
|
Citaat:
"I woke up this morning and I got myself a beer" het zal dan wel veeel beter gaan;-) want weet: de ochtend is simpelweg het einde van de nacht !!! |
Deze draad heeft het volgens mij intrinsiek in zich om uit te groeien tot een paar honderd pagina's, zoals de 'tooghangen'-draad.
|
Citaat:
Schitterend pleonasme ! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks is het weer koers, Parijs-Roubaix. Tja, daar blijf je ook niet nuchter bij hé. ;-);-) :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
Citaat:
|
Woke up this morning and found myself dead. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[Filosoof-modus=]Ge herinnert zelfs nog details ;-)[/Filosoof-modus]
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zou ook wel eens gebeuren dat ik spontaan wakker wordt, zo rond 6u30-7u00, en dat ik kan genieten van een prachtig ochtendvogelconcert.8-)8-) Zoiets kleins en mooi's kan een persoon dan toch zó gelukkig maken.;-) |
Citaat:
|
Ochtendvogelen, dat is ook nog eens een prima idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be