![]() |
Honden (voormalige huisdieren) slachten in China
Citaat:
Getekend. U ook, mag ik hopen. PS: reacties als "en gij eet nooit vlees of wa" worden op gegaap onthaald. |
Da's multicultureel. Je mag niemand met de vinger wijzen omdat zijn/haar cultuur afwijkt van uw mening.
Ben ik nu niet mooi poco? |
Citaat:
Teken gewoon, gast. ;-) |
Citaat:
Getekend. |
Citaat:
Als ik de kans krijg dat vervelende kefmormel van de achterburen in de stoofpot te rammen, dan doe ik dat. |
Citaat:
|
Ik respecteer de Chinezen en hun voedingsgewoonten. Omdat ik dus politiek correct ben, onderteken ik deze neurotische petitie uiteraard niet.
Lang leve het multi-carnivorisme. Ofte, mind your own dogs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou evenmin een boodschap hebben aan moslims die me willen verbieden om varkensvlees te eten, aan Indiërs die me willen verbieden rundsvlees te eten of vegetariërs/veganisten die me vlees eten tout court zouden willen verbieden... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee, dan krijg je weer een reactie a la, "ge zijt zeker vegetarier" of zo. En nee, ik ben noch vegetarier noch veganist. |
Citaat:
|
Om maar te zwijgen dat hij interessante punten negeert:
Citaat:
Het gaat toch eerder om de manier waarop zeker? |
Citaat:
De chinese slachters zijn écht gevoelensloze, stompzinnige pummels: ik heb er géén greintje respect voor. Ik zou het zelfs toejuichen als ik zie dat zij hetzelfde lot ondergaan, zodat zij eindelijk eens kunnen voelen wat zij jarenlang onschuldige diertjes hebben aangedaan. Als men een dier wilt consumeren doet men dat volgens de wetten van het fatsoen: het dier eerst en vooral een zo pijnloos mogelijke dood laten sterven alvorens men het bewerkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Een stevig onderbouwde kritiek op jouw selectieve verontwaardiging gewoon counteren met "gaap" is zó zwak dat ik je ervan verdenk bewust ergernis op te wekken door volledig voorbij te gaan aan het doel van een discussieforum. Als je hier geen discussie wil, ga dan met de kleintjes spelen. Op zattevrienden.be zoeken ze nog "gapers". Off-Topic: Is dat jouw kat op je avatar? Leuk beest. |
Citaat:
|
Citaat:
PS: ik ben WEL vegetariër. |
honden zijn zoogdieren, net als koeien en varkens.
ze zien er enkel schattiger uit. daarom de selectieve verontwaardiging. maar soit, ik ben ook tegen het eten van honden natuurlijk. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be