![]() |
Pelgrim is de achtenveerstigste forummer van de week
Nu er geen kandidaat FVDW meer zijn, mag vanaf deze week iemand voor de tweede keer FVDW zijn, de eerste dubbel gat naar Pelgrim.
Pelgrim omschrijft zichzelf als volgt: 26 jaar en drie kwart Woonachtig te antwerpen stad, het centrum van het heelal (de kosmische meridiaan loopt door mijn badkamer). Amateur gitarist, filmstudent en deeltijds computerrepareerder (voor de moment), toekomstig wereldheerser. actief bij de Esperantobeweging, Meervoud, SFL, V-SB en sedert kort ook lid van de baarle werkgroep. Op dit forum sedert 2002 (eind deze maand dus zes jaar). Liefhebber van films en betere tv reeksen. de rest moet men maar vragen. |
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
|
Waarom ben je links-nationalist? Ben je al heel je leven links-nationalist?
|
Als je gaat stemmen wat primeert er dan: Vlaams-Nationalisme of links/communistische?
|
Op welke partij zou u stemmen mocht de V-SB niet bestaan?
|
Lievelingsmuziek?
|
Vanwaar de naam 'Pelgrim' eigenlijk?
|
Hoe zie je België op termijn evolueren en hoe zou je het willen zien evolueren?
|
Wat vindt jij persoonlijk van het huidige beleid van stad Antwerpen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Willen: in de eerste fase een echt federale staat met twee deelstaten Vlaanderen en Wallonië, dus geen gemeenschappen en gewesten meer behalve voor brussel dat een autonome cultuurgemeenschap wordt binnen Vlaanderen. In tweede fase: de volksrepublieken Vlaanderen en Wallonië als aparte staten. En als derde fase (over enkele generaties dan): Vlaanderen, Wallonië, Nederland, Friesland en Luxemburg in een lage-landen confederatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Cruciale vragen. |
Citaat:
Wat is er dan mis mee? (ben zelf niet van Antwerpen maar vraag het me af) |
Hoe hou je 'welvaart collectief'?
|
Citaat:
Ik verdien die rantsoenbonnen niet op de vrije markt maar als werknemer. Repareren van computers is geen levensbehoefte dus zie ik niet waarom de staat een monopolie moet hebben daarop. Een vraag aan u: zijt gij de dubbelnick van Adrian of van Stratcat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be