Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   goede reden om voorhuwelijke sex te hebben (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104410)

vlijmscherp 15 april 2008 09:18

goede reden om voorhuwelijke sex te hebben

Boer beseft niet dat hij met man trouwt

Een Duitse boer wil zijn huwelijk zo snel mogelijk ontbinden. De landbouwer is pas getrouwd met een vrouw die hij op het internet leerde kennen. Op de huwelijksnacht ontdekte hij echter dat zijn bruid een man is.

'Ik ontmoet niet veel vrouwen omdat ik veel werk', vertelt de 55-jarige Wolfgang Zober. 'Een vriend raadde me aan om op het internet een vrouw te zoeken. Ik was verheugd toen ik de 38-jarige Victoria leerde kennen. Toen ik haar ontmoette zag ze er even mooi uit als op de foto's die ze me toestuurde.'

'Ze wist bovendien veel over het boerenleven. Ik besefte toen niet dat ze zelf een boer was geweest. Voor ons huwelijk hadden we alleen gekust en geknuffeld. Op onze huwelijksnacht vertelde ze me dat ze een penis had, en haar echte naam Ralf was. Ik was geschokt'.

Over een ding heeft de 'vrouw' niet gelogen tegen Zober, namelijk dat ze twee kinderen heeft. Alleen had ze er niet bijverteld dat ze de vader is, en niet de moeder.
sdg (ananova)
bron: nieuwsblad.be

Geef toe, kan je een betere reden vinden??

HAMC 15 april 2008 09:19

Hahahah, wat een boer.

Derk de Tweede 15 april 2008 09:25

Boer zocht koe, maar vond een stier!

circe 15 april 2008 09:27

Huwelijk? niks gezien op de papiertjes ook niet?

Anna List 15 april 2008 09:31

boer vindt stalknecht

floppy 15 april 2008 09:34

Weet ge wat Boudewijn tegengekomen is indertijd? Maar zijn geloof liet niet toe te scheiden. En d�*�*rom hadden ze geen kinderen...

Anna List 15 april 2008 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3363235)
Weet ge wat Boudewijn tegengekomen is indertijd? Maar zijn geloof liet niet toe te scheiden. En d�*�*rom hadden ze geen kinderen...

d�*t is een kapsel dat ik mij zelfs niet wil voorstellen !

Anna List 15 april 2008 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3363211)
Boer beseft niet dat hij met man trouwt

Een Duitse boer wil zijn huwelijk zo snel mogelijk ontbinden. De landbouwer is pas getrouwd met een vrouw die hij op het internet leerde kennen. Op de huwelijksnacht ontdekte hij echter dat zijn bruid een man is.

'Ik ontmoet niet veel vrouwen omdat ik veel werk', vertelt de 55-jarige Wolfgang Zober. 'Een vriend raadde me aan om op het internet een vrouw te zoeken. Ik was verheugd toen ik de 38-jarige Victoria leerde kennen. Toen ik haar ontmoette zag ze er even mooi uit als op de foto's die ze me toestuurde.'

'Ze wist bovendien veel over het boerenleven. Ik besefte toen niet dat ze zelf een boer was geweest. Voor ons huwelijk hadden we alleen gekust en geknuffeld. Op onze huwelijksnacht vertelde ze me dat ze een penis had, en haar echte naam Ralf was. Ik was geschokt'.

Over een ding heeft de 'vrouw' niet gelogen tegen Zober, namelijk dat ze twee kinderen heeft. Alleen had ze er niet bijverteld dat ze de vader is, en niet de moeder.
sdg (ananova)
bron: nieuwsblad.be

Geef toe, kan je een betere reden vinden??

8O denk je dat die boer zich nu beter zou voelen mochten ze wel voorhuwelijkse sex gehad hebben ?

lantjes 15 april 2008 09:57

Voorhuwelijkse sex. Dat doet me denken aan "hoe maak je van en heet konijn een koude kip? Door er mee te trouwen...." Je moet toch op zijn minst zien welk vlees je in de kuip hebt zeker. Of zoals mijn vader zegt, "geen kat in een zak kopen"....

vlijmscherp 15 april 2008 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3363245)
8O denk je dat die boer zich nu beter zou voelen mochten ze wel voorhuwelijkse sex gehad hebben ?

ik denk niet dat ze getrouwd zouden zijn.

Boadicea 15 april 2008 10:56

Iets voor Averroes, als je het mij vraagt. Geef toe: zoals moslima's zichzelf inpakken, is vergissen ook mogelijk.

(en ik lig hier in een deuk van het lachen)

De Garde 15 april 2008 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3363221)
Huwelijk? niks gezien op de papiertjes ook niet?

Goeie vraag ja...

Nefertete 15 april 2008 12:52

Zal er wel een draai aan geven. Zo iets van :

Neen, mag niet Islam. Gei moet nadenken !!

En dan natuurlijk :

Muhahahahahahahahah :-) :-)

Geert C 15 april 2008 12:54

:-) :-o :-D :lol: :rofl:

Laya 16 april 2008 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 3363287)
Voorhuwelijkse sex. Dat doet me denken aan "hoe maak je van en heet konijn een koude kip? Door er mee te trouwen...." Je moet toch op zijn minst zien welk vlees je in de kuip hebt zeker. Of zoals mijn vader zegt, "geen kat in een zak kopen"....

Je spreekt jezelf tegen he lantjes. Heet konijn... koude kip...
't Is niet omdat het voor het huwelijk een heet konijn is dat het zo blijft he Je hebt dan wel ten minste de herinneringen uit de goeien ouwen (voorhuwelijkse )tijd, das waar

azert 16 april 2008 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 3363287)
Je moet toch op zijn minst zien welk vlees je in de kuip hebt zeker. .

Maar dat vlees blijft niet zoals het was bij het trouwen.

lantjes 16 april 2008 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 3364982)
Je spreekt jezelf tegen he lantjes. Heet konijn... koude kip...
't Is niet omdat het voor het huwelijk een heet konijn is dat het zo blijft he Je hebt dan wel ten minste de herinneringen uit de goeien ouwen (voorhuwelijkse )tijd, das waar

Laya, aangezien ik nog nooit in het huwelijksbootje ben gestapt, en dat zo zal houden, heb ik daar eigenlijk geen probleem mee hé...:-P
Het documentje op zich heeft, voor mij, geen enkele waarde. Het niet getrouwd zijn heeft ons jarenlang een belastingvoordeel van +/- 2500€ opgeleverd.... dan is de keuze, als je er toch geen belang aan hecht, snel gemaakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be