![]() |
De N-VA sympathiseert met de politieke vleugel van de ETA. Moet zij volgens u de consequenties dragen?
|
Ik veronderstel dat een van die 2 positieve stemmen van u komt?
P.S.: De andere komt allerminst van mij... |
ik antwoord gewoon niet want de antwoorden zelf zijn al niet neutraal geformuleerd.
Bruno, opperdemocraat :lol: |
Bruno, je bent zelfs niet meer grappig in je zieligheid, doe er iets aan.
|
Citaat:
|
echt een zielig mens , kon wel uit het linkse kamp komen :roll:
|
Vijf aanhoudingen in verband met aanslagen Madrid
Arrestaties lijken hypothese moslimterrorisme te bevestigen 20:17:18 MADRID- Het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft zaterdagavond bekendgemaakt dat vijf arrestaties zijn verricht in verband met de aanslagen in Madrid van donderdag. Het gaat om drie Marokkanen en twee Indiërs, zei minister Angel Acebes. De arrestaties volgden na de vondst van een mobiele telefoon die werd aangetroffen in een met explosieven volgepakte rugzak die in een van de geëxplodeerde treinen werd gevonden. Volgens Acebes is het mogelijk dat de verdachten banden onderhielden met extremistische Marokkaanse groeperingen Maar ga vooral door, Bruno, ga vooral door! De promotiecampagne voor de N-VA die jouw vuilspuiterijen altijd zijn, zijn altijd welkom! |
Wat een domme poll. Negeren die handel.
|
Inderdaad een domme poll, zo kan ik ook een poll opstellen: "Bent U voor Bush of voor Al-Quaida??? " "Vind U dat Dutroux levens gevild moet worden nadat hij in kokende olie werd ondergedompeld of bent U zelf een pedofiel" etc.
Ik heb evenmin veel sympathie voor het Vlaams-nationalisme maar de aanvallen moeten eerlijk en gerechtvaardigd blijven. En die kaart over vriheid en democratie in de wereld, heb je die rechtstreeks van de site van het pentagon gedownload? Turkije staat er op als een 100% democratisch land (net als de VS zelf uiteraard of landen als GolombiË en Guatemala) terwijl Belarus of zelfs Mexico als uiterst repressief gekleurd staat... |
Ik denk eer dat Bruno op quarantaine moet gezet worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pardon??? |
kijk eens op Bruno's website...
|
Citaat:
|
Tsjonge tsjonge tsjonge, ze weten zelf nog niet WIE er achter de aanslagen zit, maar Bruno wijst al direct naar de N-VA. :roll:
|
Ik bedoel maar Bruno dat je dringend eens die kaart moet vervangen, voor de rest is het wel een zeer interessante en degelijke website. Ik denk trouwens dat je een zeer waardevol politicus bent en in sommige van je ideeën kan ik me zeker vinden MAAR je moet leren je te matigen en minder zwart-wit te denken denk ik.
Trouwens hoe ben je erbij gekomen om je bij de VLD aan te sluiten? Ik dacht dat je een gloeiende hekel had aan die partij (zo heb je me zelf verteld), die toch ook ex-VU'ers bevat als coveliers en gabriels. Ik denk trouwens dat ik me ook politiek ga engageren, bij de SPA waarschijnlijk. Niet echt een ideale partij maar beter is er voorlopig niet, de enige partij van alle grote partijen (dus partijen die werkelijk iets uitmaken behalve vulling van internet-fora en eigen congressen waar leden te horen krijgen hoe goed de partij het wel doet, zoals PVDA of BUB) die toch een beetje sociaal voelend is en tegen verdere federalisering gekant. Ik ben zeer blij dat ik me nooit bij de BUB heb aangesloten, als je ziet welke conservatief-monarchistische richting die partij nu uitgaat, bwah, dan werk ik nog liever samen met progressieve Vlaams-nationalisten zoals Anciaux, ondanks mijn natuurlijk aangeboren aversie tegen Vlaemsche toestanden. (ps: niet te veel op onderstaande symbolen letten, da's meer bedoeld om bepaalde mensen hier te provoceren) |
Citaat:
mag ik da ook doen met een fotoke van Hitler of zo? :lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be