![]() |
'Balkenende in beeld als EU-president'
Citaat:
Ben ik de enige die in de lach schoot toen ie dit bericht las? :-) |
Lijkt me wel èrg onwaarschijnlijk... :? En dat zijn naam de ronde doet wil niets zeggen, er zijn meer dan twintig namen die de ronde doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat een zittend premier hiervoor in aanmerking komt. Bovendien Belgie vindt hem te stijfburgelijk ,te weinig latijns. |
Citaat:
Hij heeft alles tegen nl. * van een witwas-staatje * kleurloos figuur. * federalistische opvattingen Dan beter geen ,dan Juncker. |
Citaat:
Is er geen kandidaat uit Scandinavie? |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=kEbZhOjgjdw Wat een dodo. :lol: |
Citaat:
Wat vertegenwoordigt hij ? Belastingontduikers en criminelen? Dan vind ik Verhofstadt nog beter. Hij kan met Belgie laten zien dat een meerstaten-samenwerking ingewikkeld is. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=2hfRD...eature=related |
En wat vertegenwoordigt nederland?
Oude hippies en kolonisten? U kent duidelijk niets van GH Luxemburg laat staan van Juncker. Neutraal noemen ze dan ineens kleurloos, maar owee als hij niet neutraal zou zijn en toevallig een andere strekking genegen is. Dan begon je daar wel over te melken. |
Citaat:
Waarom willen jullie tegen alle Europeese fatsoensnormen in, het bankgeheim vasthouden ,om zo veel te veel crimineel geld binnen te halen? |
Citaat:
|
Belgie heeft ook bank geheim dus ik weet niet wat u wil bewijzen.
En wat weet u dan van crimineel geld af? Blijkbaar nog nooit een rekening geopend in Luxemburg of Zwitserland. |
Balkenende wordt het niet.
We hebben namelijk ook al een secretaris-generaal van de NAVO. Verder is België er altijd op tegen dat het een Nederlander wordt, althans in ieder geval toen Verhofstadt het nog voor het zeggen had. Misschien dat het nu iets veranderd is met Leterme maar ik zou er toch niet op wedden. Leterme weet ondertussen ook al 'hoe het hoort'. Een vertegenwoordiger uit een klein land wat op goede voet staat met zowel het UK, Duitsland en Frankrijk gaat het worden. De naam 'Verhofstadt'' was vorig jaar toch al een paar keer gevallen? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom kunnen ze niemand vinden uit een fatsoenlijk land? |
Citaat:
|
Citaat:
Echt en dan verbaasd zijn dat sommige de cliché van arrogante hollander geloven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be