Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Madrid: 3 Marokkaanse verdachten opgepakt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10444)

Werkslaaf 13 maart 2004 20:49

Leve de Marokkanen! Amai, met ons aandeel Marokkaanse "Belgen" gaan we hier binnenkort nog iets meemaken.

Dat het weer Marokkanen zijn is toeval, hoor. Jaaaaaaaaaaa.

Weisse Wolf 13 maart 2004 21:01

De Marokkaanse snel Belg-terrorist wachtend op zijn uitlevering in Nederland, de zesde man :?: 8O

Weisse Wolf 13 maart 2004 21:02

Waar een muticulturele samenleving allemaal niet goed voor is. Verrijking noemt men dat. :twisted:

illwill 13 maart 2004 21:04

t zal er weer een paar zijn uit de kleine groep. Nog steeds vraag ik mij af hoe klein deze groep wel niet is.

Weisse Wolf 13 maart 2004 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
t zal er weer een paar zijn uit de kleine groep. Nog steeds vraag ik mij af hoe klein deze groep wel niet is.

Maakt het wat uit hoe groot deze groep is? Feit is dat we deze mensen hebben opgenomen in onze samenleving en we nu in de hand gebeten worden. :?

Beer 13 maart 2004 21:07

Het zullen weer kansarmen zijn met een slechte jeugd die verdoemde moslims

illwill 13 maart 2004 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Maakt het wat uit hoe groot deze groep is? Feit is dat we deze mensen hebben opgenomen in onze samenleving en we nu in de hand gebeten worden. :?

Voor mij maakt het inderdaad niet uit maar dit is de standaart zin die velen gebruiken om niet te veralgemeniseren, wat volgens mij ook niet veel mensen doen maar goed...
Het gaat erom dat moslims vandaag de dag de grootste onrust stokers zijn op de hele wereld. is dit veralgemening ? Nee, gewoon een feit dat voor velen een taboe blijkt te zijn spijtig genoeg.

Werkslaaf 13 maart 2004 21:44

Och, dat ze ook eens een paar bommen in België leggen, he. Maar dan onder 't gat van links, want die bewegen alleen als het hun eigen raakt. Zolang zij er geen last van hebben: "leve de lieve vrede"... in hun eigen achtertuin.

Maar ja, dan zullen het wel VB-militanten geweest zijn, een Marokkaan doet dat toch niet. Allee gij...

Denk je dat links met die mensen in Madrid in zit? Nuldeb#lle.

Xnorf 13 maart 2004 21:47

Stevaert is zelf terrorist , hoeveel huizen heeft die al niet afgebroken , vraag me af of dat ook "goed is voor de mensen"

kweethetwelenkweethetni 15 maart 2004 14:26

Waarom was geen enkele vlaming verbaasd dat het marokkanen waren die de bomaanslagen pleegden.Zouden we ermee leren leven hebben of is het routine geworden.In plaats van zich nuttig te maken en massaal hun land te gaan opkuisen na de aardbeving gaan ze elders brokken maken.Wat is het volgende.Kunnen mss een gokwinkeltje openen in plaats van op paardekoersen te wedden kun je dan kiezen welk land het volgend slachtoffer is.En of ons landje bespaard zal blijven zoals verhofstadt doet denken dat betwijfel ik .Maar ja afwachten zoals we als brave vlamingen met alles moeten doen.

Raf 15 maart 2004 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Leve de Marokkanen! Amai, met ons aandeel Marokkaanse "Belgen" gaan we hier binnenkort nog iets meemaken.

Er waren ook twee Indiërs bij... Of hadden die zich gewoon van terroristische organisatie vergist? Of kampen ze wellicht met een indentiteitscrisis, en wanen ze zich daardoor "Marokkaan"? Wat denk je?

circe 15 maart 2004 16:10

In Indië leven ongeveer 10.000.000 moslims. Zelfs de oprichting van Pakistan waardoor een ontzettend grote volksverhuizing moest plaatsvinden (op vraag van de moslims) heeft niet verhinderd dat Indië dit grote aantal moslims in hun midden hebben wonen.

Hoe het in het islamitische gedeelte van het vroegere Indië zit (het huidige Pakistan) weet ik niet. Ik veronderstel dat daar niet echt veel anders-gelovigen zich zullen kunnen handhaven. "Er is geen dwang in het islamitische geloof" weetjewel :wink:

Antoon 15 maart 2004 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf

Er waren ook twee Indiërs bij... Of hadden die zich gewoon van terroristische organisatie vergist? Of kampen ze wellicht met een indentiteitscrisis, en wanen ze zich daardoor "Marokkaan"? Wat denk je?

Er waren ook twee Indiërs bij... maar 't zijn moslims hé! Geen hindoes of boeddisten of zo, nee, islamitische Indiërs. De hand van allah. :evil:

Raf 15 maart 2004 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Er waren ook twee Indiërs bij... maar 't zijn moslims hé! Geen hindoes of boeddisten of zo, nee, islamitische Indiërs. De hand van allah. :evil:

Ik geloof niet dat ik ergens over hun religieuze overtuiging gesproken heb... Ik merkte alleen op dat er niet alleen 3 Marokkanen werden opgepakt, zoals de titel valselijk laat uitschijnen, maar dat er ook twee Indiërs werden opgepakt. Waarom wordt daar geen melding van gemaakt in deze alweer zeer tendentieuze titel?

Beer 15 maart 2004 16:30

BELGISCHE AL-QAEDA-Cel kent Spaanse extremiste .De Krant HET VOLK 15-03 04 Dus zijn ze hier ook al

Raf 15 maart 2004 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beer
BELGISCHE AL-QAEDA-Cel kent Spaanse extremiste .De Krant HET VOLK 15-03 04 Dus zijn ze hier ook al

Wie zijn "ze"? De Belgen? Al Qaeda? De Spanjaarden? De extremisten? Het Volk?...

Mitgard 15 maart 2004 16:37

Citaat:

Citaat:

Wie zijn "ze"? De Belgen? Al Qaeda? De Spanjaarden? De extremisten? Het Volk?...

de marsmannetjes.

Raf 15 maart 2004 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Citaat:

de marsmannetjes.

Dat komt ervan! Die megalomaan Bush moest ook zonodig naar Mars...

Beer 15 maart 2004 16:40

Lees de krant daar staat in moslimextremisten

Raf 15 maart 2004 16:44

Citaat:

Lees de krant daar staat in moslimextremisten

Daar twijfel ik niet aan. Er staan allicht nog een hele hoop andere woordjes in ook, meestal in een onderling verband tot elkaar. Men noemt dergelijke constructies "zinnen" en men gebruikt ze om gedachten helder en ondubbelzinnig over te brengen aan zijn medemens. Probeer het eens, je zal versteld staan van het resultaat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be