![]() |
8-jarig meisje dwingt scheiding af na gedwongen huwelijk
Citaat:
Enfin, als die echtgescheiden 'vrouw' maar geen beertje met de naam Mohamed krijgt. Dat zou pas een ramp zijn. |
Citaat:
|
Mohamed Ali, daar wil ik geen prul mee dacht die rechter ;)
|
Citaat:
|
Proficiat voor dat meisje!
|
Citaat:
|
Welke normale man van 28 jaar huwt nu een kind van 8?
EN wat bedoelen ze met geconsumeerd? |
Citaat:
Citaat:
Die Jemenieten toch. |
c2c heeft een foto van het meisje in zijn avatar
(vette docu trouwens, in uw sig!!) |
Citaat:
|
Ik ben tegen een scheiding in dit geval. Een annulatie zou vanuit principieel oogpunt veel toepasselijker geweest zijn: er is nooit een huwelijk geweest, want een meisje van acht kan niet huwen.
Maar dat is allicht prinzipenreiterei van mijn kant, zeker. |
Citaat:
Ik zat bijna mee te blèten met Norman Mailer toen hij beschreef hoe iedereen dacht dat Foreman Ali echt ging afmaken. En het leek er ook echt op hé. Als ge gewoon die meppen op den heavy bag ziet, dan vreest toch iedereen het ergste. En dan zeker als ge weet dat Foreman kort daarvoor Frazier gewoon compleet had vernield. Echt een monster. Alleszins, Muhammed Ali blijft een islamitisch genie. Zoveel is duidelijk. |
een islamitsche genie
daarover kan iedereen het wel eens worden denk ik |
Citaat:
Koran 65.4. "En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die Allah vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod. " Islam laat huwelijk en sex toe met een baby meisje van amper een dag oud. aya 65.4. Bekijk dit fimpje http://www.youtube.com/watch?v=iuXSnR30oMM |
Citaat:
|
Citaat:
2. Keurt gij Dutroux en Fourniret dan ook goed? |
Knap werk van dat meisje, en ook een klein plusje voor de rechtbank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be