Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Laurent weeral in opspraak. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104543)

daiwa 17 april 2008 12:33

Laurent weeral in opspraak.

Buiten zijn royale dotatie schijnt de lorre er nog een aardige bron van inkomsten bij te hebben via allerlei schemerige constructies in de vastgoedsector.
Daarom eisen Pol Van Den Driessche (CD&V) en Jean Marie Dedecker (LDD) dat zijn dotatie wordt ingetrokken.
Ook het VB zal die motie steunen.
Ik ben wel eens benieuwd of Leterme nog achter zijn uitspraak zal staan die hij in 2003 deed.
Ik citeer:

'' Prins Laurent is geen troonsopvolger en heeft dus niet in het minste recht op een dotatie van 300000 euro per jaar.''

Straks te volgen in Villa Politica.

Jan Meuleman 17 april 2008 13:05

Ja en Leterme houdt zijn woord. Hij stapt niet in een regering zonder staatshervorming.

circe 17 april 2008 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 3367361)
Ja en Leterme houdt zijn woord. Hij stapt niet in een regering zonder staatshervorming.

pardon? hij stapt ook niet in een regering zonder BHV splitsing!

Geen enkel probleem dus voor Yves om troonsopvolger nummer 12 zelf zijne kost te gaan laten verdienen.

Even tussen haakjes: is Delphine nu ouder of jonger dan de Flup?

Jan Meuleman 17 april 2008 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3367367)
pardon? hij stapt ook niet in een regering zonder BHV splitsing!

Klopt. Wie gelooft nu nog die man?

Anna List 17 april 2008 13:10

Citaat:

Davignon heeft nu alles op orde gebracht. 'Ik heb alles nagekeken, alles is in orde', aldus de topzakenman in de krant.
:lol::lol::lol:

Knuppel 17 april 2008 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3367377)

Juist.

Ik zie een graaf al iets 'verkeerd zien' aan zijn titelverzekeraars....

HAMC 17 april 2008 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3367377)

Je gelooft Davignon precies niet, pertang een van de eerbaarste burgers in de land. =D

Anna List 17 april 2008 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3367398)
Je gelooft Davignon precies niet, pertang een van de eerbaarste burgers in de land. =D

als m daar de Geert Hoste oudjaarshow niet mee haalt, weet k het ook ni meer !

daiwa 17 april 2008 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3367384)
Juist.

Ik zie een graaf al iets 'verkeerd zien' aan zijn titelverzekeraars....

Davingon, kind aan huis bij het hof en persoonlijke vriend van Laurent spreekt natuurlijk de waarheid. :rofl::rofl:

Alleen denken vrijwel alle journalisten daar anders over.
Alleen al het feit dat het hof Davingon om hulp vroeg wijst er op dat er iets heel ernstig aan de hand is/was is de algemene trend.

Kop van het Laatste Nieuws:

Monarchie is geen bindteken meer, maar deel van communautaire splijtzwam.

Knuppel 18 april 2008 08:28

Citaat:

Monarchie is geen bindteken meer, maar deel van communautaire splijtzwam.
Allicht.
Iedereen (behalve een of andere magnifieke kontlikker van middeleeuwse monarchieën) weet ondertussen dat er in Vlaanderen geen 50% onnozelaars meer bestaan die nog aan hun onderhoudsplicht voor de royale uitzuigers van Laken willen voldoen. De mentaal gehandicapten van De Croo zitten niet bij het de Vlaams-nationalisten maar in Brussel en Wallonië.
Soort zoekt soort.

Jan Meuleman 18 april 2008 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3368702)
Alleen al het feit dat het hof Davingon om hulp vroeg wijst er op dat er iets heel ernstig aan de hand is/was is de algemene trend.

Zal wel als je de reactie van de Lorre zag tegen de journalist die hem filmde.
N.B. Zijne auto gezien? Goed voor het milieu hé. De hypocriet.

Nefertete 18 april 2008 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 3368842)
Zal wel als je de reactie van de Lorre zag tegen de journalist die hem filmde.
N.B. Zijne auto gezien? Goed voor het milieu hé. De hypocriet.

Ik heb het ook gezien en lag dubbel van het lachen, tegelijk ook heel verontwaardigd. De ECHTE Laurent kwam naar boven.

Btw. waarom mochten die verslaggevers zijn auto niet filmen ? Heeft hij die gestolen of zo ?

Jan Meuleman 18 april 2008 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nefertete (Bericht 3368848)
De ECHTE Laurent kwam naar boven.

Zoals de ECHTE Fluppe zei : "Je ziet me niet graag" en "ik eis respect voor dit huis"

Nefertete 18 april 2008 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 3368856)
Zoals de ECHTE Fluppe zei : "Je ziet me niet graag" en "ik eis respect voor dit huis"

En "Jij moet ontzag voor mij hebben". :rofl:

Er staat ons wat te wachten. :-(

Garry 18 april 2008 22:05

Nu moet ge eens eerlijk zijn. Stel je even in Laurent zijn plaats. Of hij nu braafjes is of niet, het maakt voor hem toch geen klote verschil uit. Eender hoe, de troon zal hij nooit bezitten of al die andere moeten al samen met een vliegtuig naar beneden donderen, iets wat nooit zal gebeuren. Misschien leeft hij wel met wraak gevoelens tegenover zijn broer en zus en zorgt hij er speciaal voor van dikwijls de krantenkoppen te halen om de Belgische boel om zeep te helpen.

jOOSt 18 april 2008 22:13

Ik heb een jaar of zo geleden, een intervieuw gelezen met een oud leraar van Lolo en Flipper. Awel, die gasten zijn echt niet normaal.

Cottenjé 21 april 2008 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3367304)
Buiten zijn royale dotatie schijnt de lorre er nog een aardige bron van inkomsten bij te hebben via allerlei schemerige constructies in de vastgoedsector.
Daarom eisen Pol Van Den Driessche (CD&V) en Jean Marie Dedecker (LDD) dat zijn dotatie wordt ingetrokken.
Ook het VB zal die motie steunen.
Ik ben wel eens benieuwd of Leterme nog achter zijn uitspraak zal staan die hij in 2003 deed.
Ik citeer:

'' Prins Laurent is geen troonsopvolger en heeft dus niet in het minste recht op een dotatie van 300000 euro per jaar.''

Straks te volgen in Villa Politica.

Dat ze maar eerst eens kijken naar de cummulerende collegas-politici. Wat denken we van een incompetent ex-spoorbaas die een opkraspremie kreeg als geen ander en nu nog de vette vissen binnenhaald via staatsecretarisschap.

Knuppel 21 april 2008 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cottenjé (Bericht 3374518)
Dat ze maar eerst eens kijken naar de cummulerende collegas-politici. Wat denken we van een incompetent ex-spoorbaas die een opkraspremie kreeg als geen ander en nu nog de vette vissen binnenhaald via staatsecretarisschap.

Daar bestaat idd geen excuus voor.

Ik hoor jou echter nooit leuteren als diezelfde politici de royale bende onbenullen van Laken opslag na opslag geeft terwijl de werkende bevolking wordt uitgeperst en aangemaand om tevreden te blijven met de habbekrats die overblijft van hun loon.

sus antigoon 21 april 2008 16:58

FUCK AAN DE NATIONALISTEN ! :evil:

denk wel dat met de komst van ons klein Eleonore de monarchie weer serieus populair zal worden

en niet te vergeten , het konigshuis is linksgezind, koopt nu koffie uit derde wereld, Max Havelaar

Leve monarchie , links en AEL !

HAMC 21 april 2008 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon (Bericht 3374676)
FUCK AAN DE NATIONALISTEN ! :evil:

denk wel dat met de komst van ons klein Eleonore de monarchie weer serieus populair zal worden

en niet te vergeten , het konigshuis is linksgezind, koopt nu koffie uit derde wereld, Max Havelaar

Leve monarchie , links en AEL !

Het koningshuis is links gezind, de linksen zijn de monarchisten.

Kan alleen in Belgie, want in ander landen zou links beschaamd zijn, hier niet, hier zijn ze er nog trots op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be