| Pluche |
20 april 2008 16:06 |
PollyCorrect is de negenenveertigste forummer van de week
PollyCorrect is de nieuwe forummer van de week, ze omschrijft zichzelf als:
Zelfdefiinitie is nooit mijn sterkste punt geweest, dus dit is een leuke oefening.
PollyCorrect (40) is een in Brussel wonende hollandaise met drie moedertalen (NL, FR, EN).
Ooit punkette van het eerste uur, Jungiaanse studente en analysante, lerares NL & EN, zelfstandige en zelfs autodidact kabinetshoofd op 'iets met buitenlandse zaken' (ben in vooropzeg!) en binnenkort klaar voor een nieuwe start in de urban design sector.
Ik woon in Brussel, al bijna mijn hele leven, en ben 'n stadskind. Houd van design, kunst, rare door mensen uitgevonden pseudo schoonheid, woorden, gebouwen, straten, maar ben geen 'artslut'. Deze stad verveelt me allang (vuil, lelijk, onveilig en duur), maar een soort van vertraagd karma houdt me hier langer dan goed voor me is.
Politiek ben ik amper gemotiveerd, doch in het verleden heeft het hernieuwde antisemitisme in Europa me wakker geschud, en dit diende als indicator voor wat er niet klopt in The Old Stuffy zoals ik het €-continent noem.
Van huis uit eerder socialstisch opgevoed wegens naoorlogse logica en logisch anti-fascisme, en na o.a. een opleiding bedrijfswetenschappen kreeg ik interesse voor de liberale gedachtengang. In werkelijkheid beperkt deze interesse zich weliswaar tot een paar handjes schudden op recepties, dus stel me aub niet té veel vragen hierover.
Ik houd van glamour in de ouderwetse zin van het woord (betovering, innerlijke kracht), de Engelse taal, moed, reizen naar de USA, avontuur dichtbij huis, en ben verslaafd aan het gevoel �*nders te zijn (wat vroeger een angst was is nu een kracht geworden).
Ik kijk uit naar uw vraagjes!
|