![]() |
Johan Demol en Scientology
Ik heb nu geen tijd om hier iets langs om te schrijven - zoveel weet ik trouwens ook niet af van het onderwerp - maar er blijkt een propagandavideo van de Scientology-onderneming - ik bedoel: kerk - op het internet te circuleren waarin Johan Demol, Brussels parlementslid voor het VB, het antidrugsprogramma van die organisatie. Dat programma staat bekend als weinig meer dan een truc om nieuwe leden te ronselen en hen geld af te troggelen.
Zie La Libre: http://www.lalibre.be/actu/belgique/...entologie.html |
Johan Demol en Scientology
Vlaams Belanger promoot Scientology
BRUSSEL - Johan Demol, kopstuk van het Vlaams Belang in Brussel, prijst het antidrugsprogramma van de Scientology Kerk. Dat schrijft La Libre Belgique maandag. Dat programma dient vooral om mensen in te lijven bij de sectaire organisatie. De groepering 'Anonymous', die via betogingen en vooral op internet strijdt tegen Scientology, heeft een videofilmpje opgeduikeld dat door een Italiaanse aanhanger van Scientology op YouTube is gepost en eigenlijk afkomstig is van de website van de Scientology Kerk. Daarop staan getuigenissen van anonieme personen die allemaal het antidrugsprogramma van de sekte ophemelen. Na zes minuten en zes seconden maakt Johan Demol zijn opwachting, als lid van het Brussels parlement. De interventie is kort, maar ze toont wel de bewondering van Demol voor de Scientology Kerk, weet La Libre Belgique . Het Belgisch parlement heeft de Scientology Kerk in 1997 als sektarisch en gevaarlijk geboekstaafd. hier de extremisten aan het werk : http://www.nieuwsblad.be/video/video...x?videoId=4815 bron http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF21042008_008 ze worden daar heel zot bij die partij ... :roll: |
Ja, nu gaan ze de kiezingen verliezen, zonder twijfel!
|
Er staat "prijst het antidrugsprogramma van de Scientology Kerk" en niet "prijst de Scientology Kerk".
Er is niets verkeerd aan om een antidrugprogramma te prijzen, dacht ik. |
Citaat:
Toch wel man, het is een vb'er die het doet. |
Citaat:
No panic Marlientje. De Spa/PS, VP en Groen! promoten een veel meer gevaarlijke sekte, de islam. Ze hebben zelfs sekteleden op hun verkiezingslijsten staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ex-flik
|
ex-flik
|
Citaat:
|
dieje sukkelaar,net als Debie gebroodrooft :lol:
|
gebrootroofd
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zijn de exploten ala anderlecht van de drugsdealers niet het vernoemen waard. |
Citaat:
|
Vreemd dat sommigen er geen graten in zien dat een politicus een programma dat vermoedelijk gebruikt wordt om leden te ronselen voor deze sekte promoot... Maar ja, een VB'er mag dat zeker? Die kunnen nooit iets misdoen. :roll:
|
Citaat:
Mag ik dan daaruit besluiten dat de drugstolerantie een poging is vanSP/PS om "volgzame", verdwaasde leden te werven ? |
Citaat:
Citaat:
|
Demol is geen groot licht, dat weet de man in de straat. Maar dat hij zich laat misbruiken door een sekte kan toch alleen maar medelijden oproepen?
Ik heb met die man te doen. En ach, laten we ook niet vergeten dat dit allemaal volledig past in onze burleske Vlaamse traditie, Breughel, Brusselse kermis: Demol is de stadsidioot die zich laat lijmen, en wij kunnen eens goed lachen. Dit is toch allemaal onschuldig? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be