Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De achtergrond van Johan de Mol: Achterlijk of een leugenaar? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104778)

jamás será vencido 22 april 2008 14:30

De achtergrond van Johan de Mol: Achterlijk of een leugenaar?

Aangezien Johan De Mol van het VB weer eens in opspraak komt omwille van zijn voorliefde voor een sektarisch drugsbeleid. Is een achtergrond van deze man best wel ontnuchterend...

http://www.youtube.com/watch?v=pgLVc...eature=related

Rechtvaardigheid 22 april 2008 15:57

Ik denk niet dat hij achterlijk is hoor. Gewoon een opportunist en een leugenaar.

jamás será vencido 23 april 2008 11:02

Vreemd dat De Mol in bepaalde discussies als een drugsexpert wordt vernoemd terwijl hij blijkbaar een ontslagen flik is. Dat betekent dus een slechte flik.

Idiotie allom, stel een arbeider wordt ontslagen omdat hij te traag werkte aan de band, dan gaat die later toch ook niet zeggen: Ik heb aan de band gewerkt dus ik weet hoe je snel moet werken...
Bij VBers gaat zulk een achterlijke logica er blijkbaar toch gemakkelijk in...

Rechtvaardigheid 23 april 2008 13:21

Demol is nog een van de intelligentste figuren dat ze hebben: de meeste Blokkers komen die niet veel verder dan 'die voal makkake'.

Esperanza 23 april 2008 13:29

"Ik ben er nóóit lid van geweest"...

Het is in ieder geval een onthullend filmpje.

Riksken 23 april 2008 13:52

Heb die man nooit bij het Vlaams Blok zien zitten. Zelfs sterke twijfels dat hij Vlaamsnationalistisch zou zijn. Strategische blunder om die man binnen te halen.

Maar afbreuk doen aan zijn kwaliteiten als flik getuigt van geen enkele zin voor realiteit.
Ben te tam om het hier allemaal zelf neer te typen maar voor degene die de moeite willen doen om het eens op te zoeken, kijk eens wat die man aan het blootleggen was net voor ze hen in opspraak brachten.

Honoré gepluimd 23 april 2008 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 3378903)
Heb die man nooit bij het Vlaams Blok zien zitten. Zelfs sterke twijfels dat hij Vlaamsnationalistisch zou zijn. Strategische blunder om die man binnen te halen.

Maar afbreuk doen aan zijn kwaliteiten als flik getuigt van geen enkele zin voor realiteit.
Ben te tam om het hier allemaal zelf neer te typen maar voor degene die de moeite willen doen om het eens op te zoeken, kijk eens wat die man aan het blootleggen was net voor ze hen in opspraak brachten.

Ik ga hier mee akkoord: een goede typ om de straten te kuisen maar geen politieker voor het VB.

Herr Oberst 23 april 2008 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3378535)
Vreemd dat De Mol in bepaalde discussies als een drugsexpert wordt vernoemd terwijl hij blijkbaar een ontslagen flik is. Dat betekent dus een slechte flik.

Tot zover het revolutionaire anti-establishment-karakter van onze vriend jamas.

jamás será vencido 23 april 2008 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3379627)
Tot zover het revolutionaire anti-establishment-karakter van onze vriend jamas.

Neo-nazi's en terroristen zijn ook anti-establishment, tot zo een groepje wens ik echter ook niet te behoren. Dat ik de algemene economische visie niet deel wil nog niet zeggen dat ik plots liegende VBers dien te verdedigen...

Max van Dietschland 23 april 2008 20:28

Het Vlaams Belang spreekt mij met de dag minder aan....

Dat is alles wat ik hierover kan zeggen en ik ben niet de enige...

Teveel neoconservatief gedoe en onbekwame figuren, te weinig echt volksnationalisme, iets dat je tenminste wel ziet bij VJW, NSV en KVHV.

Citaat:

BRUSSEL - Johan Demol, kopstuk van het Vlaams Belang in Brussel, prijst het antidrugsprogramma van de Scientology Kerk. Dat schrijft La Libre Belgique maandag. Dat programma dient vooral om mensen in te lijven bij de sectaire organisatie.
De groepering 'Anonymous', die via betogingen en vooral op internet strijdt tegen Scientology, heeft een videofilmpje opgeduikeld dat door een Italiaanse aanhanger van Scientology op YouTube is gepost en eigenlijk afkomstig is van de website van de Scientology Kerk.

Daarop staan getuigenissen van anonieme personen die allemaal het antidrugsprogramma van de sekte ophemelen.

Na zes minuten en zes seconden maakt Johan Demol zijn opwachting, als lid van het Brussels parlement. De interventie is kort, maar ze toont wel de bewondering van Demol voor de Scientology Kerk, weet La Libre Belgique .

Het Belgisch parlement heeft de Scientology Kerk in 1997 als sektarisch en gevaarlijk geboekstaafd.

http://www.nieuwsblad.be/video/video...x?videoId=4815
Al dat onnozel Amerikaans gedoe man. Doe eens normaal en bekeer je tot de Heilige Rooms Katholieke Kerk !

Preuße 23 april 2008 21:33

Natuurlijk reppen de linksen hier weer met geen woord over de kern van de zaak: het drugsprobleem. Demol of wie er actie tegen voert is compleet bijkomstig. Integendeel, ik vermoed dat enkele linkse nihilisten die hier weer op de kar springen het eigenlijk vooral vervelend vinden dat er tégen hun enige tijdverdrijf (drugs gebruiken) campagne gevoerd wordt.

Rechtvaardigheid 23 april 2008 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 3380316)
Natuurlijk reppen de linksen hier weer met geen woord over de kern van de zaak: het drugsprobleem. Demol of wie er actie tegen voert is compleet bijkomstig. Integendeel, ik vermoed dat enkele linkse nihilisten die hier weer op de kar springen het eigenlijk vooral vervelend vinden dat er tégen hun enige tijdverdrijf (drugs gebruiken) campagne gevoerd wordt.

Niet zagen hé, als Patrick Janssens zoiets had gelapt dan zou je wat gehoord hebben van rechts. Nu gebeurt gewoon hetzelfde met Demol.

Ik ben niet links, maar ook niet hypocriet. De essentie van de zaak is niet het anti-drugprogramma maar dat Demol zich prostitueert ten behoeve van een sekte waar hij - zoals hij eerlijk toegeeft - niets van weet. Benieuwd hoeveel poen hij toegeschoven heeft gekregen.

Rechtvaardigheid 23 april 2008 21:40

En mensen die opkomen voor Koning en Vaderland :lol:

Fan van den Albert?

toccata 23 april 2008 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 3380316)

Jep, als je me nu even excuseert, ik moet wiet gaan spuiten

Preuße 23 april 2008 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid (Bericht 3380337)
Niet zagen hé, als Patrick Janssens zoiets had gelapt dan zou je wat gehoord hebben van rechts. Nu gebeurt gewoon hetzelfde met Demol.

Dat is allemaal projectie en daar hebben we dus niet veel aan. Hier wordt gewoon op de man gespeeld, de bal is me lijkt toch wat prangender dan de figuur Demol.

Citaat:

Ik ben niet links, maar ook niet hypocriet. De essentie van de zaak is niet het anti-drugprogramma maar dat Demol zich prostitueert ten behoeve van een sekte waar hij - zoals hij eerlijk toegeeft - niets van weet. Benieuwd hoeveel poen hij toegeschoven heeft gekregen.
Ik zei het toch; allemaal afgunst en nijd tegenover Demol. Elke substantie en argumentatie ontbreek volledig. En over de drugs zelf, nochtans het probleem, zwijgen de linksen weer als vermoord. Mij niet gelaten, maar ik vind het wel een teken aan de wand van hoe bekrompen en achterlijk Vlaemsch-links geworden is.

jamás será vencido 24 april 2008 21:08

Deze draad ging dan ook niet over drugs: daar bestaan al genoeg andere draden over,
maar over de achtergrond van de politieke figuur de mol...

Pavolini 24 april 2008 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3376637)
Aangezien Johan De Mol van het VB weer eens in opspraak komt omwille van zijn voorliefde voor een sektarisch drugsbeleid. Is een achtergrond van deze man best wel ontnuchterend...

http://www.youtube.com/watch?v=pgLVc...eature=related

Demol was ooit actief in het Front de la Jeunesse. Daarom alleen al volledige steun aan hem, ook al is hij flik geworden.

Preuße 24 april 2008 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini (Bericht 3382971)
Demol was ooit actief in het Front de la Jeunesse. Daarom alleen al volledige steun aan hem, ook al is hij flik geworden.

Interessante mening, maar waarom?

jamás será vencido 25 april 2008 17:37

Citaat:

Ook al ontekende hij publiek dat hij er lid van was? :-D

Volksstormer 26 april 2008 22:46

Citaat:

Demol staat al sindsdien bekend als atlantist!

De enige reden waarom hij overigens naar het FJ ging, was naar verluidt een FJ-militante... :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be