![]() |
Zondag 27/4: Opendeurdag in Moskeeën!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt mij een positief initiatief.
|
Citaat:
Wat kan je daar nu goed aan vinden,ze moesten hier in de eerste plaats niet zijn ....... |
Een gebaar dat te laat komt en trouwens die moskee had eigenlijk altijd al toegangkelijk moeten zijn voor niet gelovigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag maar aan Meneer C, die pakt er twee per dag. |
Citaat:
Waarom zouden zij hier niet mogen zijn en jij wel? toch niet omdat je grootouders hier geboren zijn zeker? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus jij en ik niet e. Net als de moslimgemeenschap. Zij hebben evenveel recht om hier te wonen. |
Ernstig discussiëren zit er bij sommigen niet meer in blijkbaar... Spijtig...
|
Citaat:
Zielige uitspraak. |
Citaat:
"zielige" vent. Het woord "achterlijk" wil ik nog niet gebruiken. Maar als ik je goed begrijp zou je dus geen voet in een moskee zetten. Dat zou als antwoord voldoende geweest zijn. Meer werd niet verwacht. Zeker geen frustraties die komen bovendrijven na enkele Duvels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enkel die dag kan je eens binnen kijken en dan nog op commando. De rest van het jaar zijn moskeeën VERBODEN terrein voor 'ongelovigen' en vrouwen (die in het beste geval een aparte kleinere ruimte krijgen, vaak een bezemhok). Wat geloofsvrijheid en openheid betekent hebben die uiterst conservatieve moslims nog niet begrepen.
In onze kerken, daarentegen is het ELKE ZONDAG OPENDEURDAG: iedereen is er welkom ongeacht de sekse of religieuze overtuiging. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be