![]() |
Relatiedilemma (variatie op een thema)
Stel dat iemand waarmee je al meer dan tien jaar een relatie hebt en die je doodgraag ziet en vice versa,door omstandigheden tot razernij gebracht, jou probeert te wurgen.
Zou je die iemand dan later nog willen terugzien of niet? |
dump the bitch
|
[Dronkoers]Ging het over wurgsex? ;-)[/Dronkoers]
|
Citaat:
|
is dit zoiets wat gebeurd is bij een vriend? :-o
|
wat heeft haar tot die razernij gebracht?
toch geen vlek op het tafelkleed ofzo... |
Citaat:
|
Hangt van die omstandigheden die ertoe geleid hebben af denk ik dan.
|
hmm het is inderdaad allemaal nogal vaag.
Wat drijft een mens tot het willen wurgen van zijn partner... |
Maar enfin serieus dan. Dan zou ik eerst willen weten wat ik misdaan moet hebben om te zorgen dat ze me probeert te wurgen. Heb ik haar in onze mooie relatie al 5 jaar uit aangeboren agressie en bijkomende stress af en toe eens alle hoeken van de kamer laten zien en vooral voelen of was ik gewoon een keertje "onze relatie-verjaardag" vergeten en had ik geen bloemetje bij.
In geval 1 zou ik heel voorzichtig blijven, maar ja. In geval 2 is ze een psychote (shrinks allerhande mogen dat woordje verbeteren naar de goeie psychodinges benaming) die ik zal mijden door van naam te veranderen en te emigreren als ze nog op vrije voeten is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap de vraag niet.
|
Ja.
Ik zou er ten eerste over willen babbelen. Afhankelijk van hoe dat praten gaat en hoe hij er zich bij voelt, en wat er kan gedaan worden aan die omstandigheden die tot razernij hebben geleid, en hoe ik me bij dat alles voel, zou ik hopen op relatieherstel, een zo vriendelijk mogelijke relatiebreuk met contactbehoud of, helaas, geen contact meer. Dat laatste bijv. wanneer de persoon in kwestie geen spijt zou hebben dat gedaan te hebben, of nog erger, spijt te hebben dat ik niet zou dood zijn. Of omdat die persoon zo raar is geworden dat hij mij wil blijven wurgen of pijn doen of verwonden (ik denk dat aan een uitzonderlijke vorm van paranoïde psychose). Maar dat zou dan natuurlijk uit zelfbehoud zijn. Hoe graag ik die persoon dan nog kan zien, ik ga me niet laten vermoorden omdat de persoon van wie ik houd ziek is. Dus, behalve in uitzonderlijke, extreme situaties: ja. Want ik kan me zeer moeilijk inbeelden dat de liefde weg is als je elkaar meer dan 10 jaar doodgraag gezien. |
er zijn trouwens ergere dingen die ge iemand kunt aandoen dan 'bijna wurgen'.
fysiek geweld laat niet noodzakelijk de diepste littekens achter. |
Ik vind dat grappig.
Als het gaat om iemand die op reis wil gaan met zijn ex, is het allemaal 'oh, erg, wat een klojo, dan zou het bij mij gedaan zijn, compleet respectloos,...'. Als het gaat om iemand die een ander probeert te wurgen, zijn er ergere dingen die je je partner kunt aandoen :| |
Citaat:
Citaat:
Nu ja, het is hier niet voor niets een adolescentenforum. |
Nu ja, als iemand me na 1 maand probeert te wurgen, denk ik toch dat ik een beetje verderaf ga zitten en zo een beetje vanop een afstand de kat (hihi, sorry) uit de boom ga kijken in plaats van me op die relatie te storten.
|
Citaat:
En jij wil Rob Roy allerhande verwijten toesmijten? Qua gebrekkige communicatie en even harde tegenwerpingen tegen mensen die meer vragen slaag je wel echt hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be