![]() |
Relatiedilemma (variatie op een thema) - 2
Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.
Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten? --- Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-) |
Citaat:
|
ik vond die 'hoe eten wij het liefst'-en toch een leukere hype. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kunnen we elkaar tegemoetkomen? "Hoe eten wij het liefst onze partner?" :-D |
Citaat:
|
Ik snap de vraag niet.
|
Citaat:
daar komen de mossels weer :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou eigenlijk opteren voor volgende, door Shakespeare op papier gezette, bereidingswijze: Hark, villains! I will grind your bones to dust, And with your blood and it I'll make a paste; And of the paste a coffin I will rear, And make two pasties of your shameful heads; Daarna nog wel bakken natuurlijk. :-D |
Citaat:
Die kant had ik nooit gezien 8O |
Citaat:
Toch? |
Citaat:
Eigenlijk maken ze er een soort NWO van. De mens is totaal gecontroleerd etc... |
Citaat:
Je culturele overwicht zal ik niet betwisten. Ik hoop dat je alles van W.F Hermans hebt gelezen ;-) |
Citaat:
Van Reve nog meer. Van Mulisch bijna niets. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Mjah... Ik ben geen shakespeare lover. Ik vond de Hamlet verfilming met Mel Gibson wel goed. Al zullen vele mensen Mel Gibson wel rauw kunnen eten, ik blijf het ondanks zijn hypocriet levendje en zijn fundamentalisme een goed acteur en regisseur vinden. Al zal ik wss niet rap naar zijn jezus-film kijken. |
Citaat:
Die had de rare gewoonte op stille eenzame momenten verhalen in tegen zichzelf te vertellen. Shaksp... betrapte hem op zekere dag en gebood hem zn verhalen te vertellen terwijl Shakes het opschreef, en wat vervormde naar zijn eigen goeddunken. Maw: zn bediende bracht hem de inspiratie en verhaallijnen, hijzelf schreef het en kleurde het in met details. Ook hoorde ik eens dat hij een vrouw zou geweest zijn.........:| Ik hoorde ook eens dat hij nog in leven zou zijn, maar dat vind ik toch flink van de pot gerukt.8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be