![]() |
Hey, Praetorian!
Was jij de kerel met het zwarte hemd en de blonde vriendin met lint op de VGK-cantus? :D
|
Citaat:
En dat zegt zelfs geen goeiedag. :| Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik serieus scheefliep, mijn vriendin mocht niet meer drinken van onze teergeliefde praeses. Ik moest mij opofferen om de rest van de flessen leeg te kuisen+dan nog pintjes. |
Owja:
Io vivat! io vivat! Nostrorum sanitas! Hoc est amoris poculum! Doloris est antidotum! Io vivat! io vivat! Nostrorum sanitas! Tot de volgende cantus. |
Citaat:
Einde van de cantus gemist. :( En ik was niet zeker dat jij 't was, vandaar. Ook fijn: ik kwam daar dat café buitengewaggeld, loop ik toch wel 'n medestudente uit Leuven tegen het lijf. Kleine wereld. By the way, jullie praeses doet dat goed (voor een meisje). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het heeft wel iets, 'n meid die pinten zuipt en met een gigantische houten hamer staat te zwaaien terwijl ze "silentium!" roept. En ze roept ook niet met zo'n schorre keel halve piepstem, maar met de buik, zoals elke goeie roep zou moeten zijn. Kan me krijgen als ze moeite doet
|
Bah, cantussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cantussen... heerlijk :P
|
kheb er ook al ettelijke gedaan, van ordinaire zuipfestijnen tot stijlvolle clubcantussen. Alles heeft z'n charmes:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve met twee-drie mensen in een bruine kroeg zitten en zich een ferm stuk in je .... te drinken! |
nooit naar ne cantus geweest.
leve het staren naar de vloer op uw kot. |
Cantus of twee gedaan, maar toen was de fun er ook af. Vond het einde waar de Vlaamse Leeuw werd gezongen wel leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be