![]() |
Het archief werkt niet goed.
Niet dat het me veel kan schelen, maar ik merkte het maar op naar aanleiding van een andere discussie.
Low priority zou ik zeggen, maar als de techies even tijd hebben: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=72 |
Ik zie niks dat niet werkt.
Volgens mij werkt het dus. |
Die thread is gewoon in de prullenbak gegooid wrs ipv in het archief.
|
Dat is niet echt "het archief", maar gewoon een functionaliteit om draden te doorbladeren van een subforum. De pagina's veranderen continu doordat er steeds berichten bijkomen.
Wat de opmerking van Groentje-18 betreft: de betreffende thread is inderdaad gewist en dit omwille van de schending van privacy. Iets wat nog steeds niet toegestaan is. Mvg Pieter Vandoorne |
De vraag blijft wel hoe je van privacyschending kan spreken op een anoniem forum. Vooral gezien ik niet eens de nick (die geenszins zijn echte naam is of ernaar verwijst) heb genoemd van de persoon waarover ik het had ... Als hier alle posts werden gewist waarin er iets werd gezegd over iemand anders blijft er niet veel meer over vrees ik.
|
Citaat:
Iedereen wist hier op den duur donders goed over wie het ging. Zo fijn was dat niet voor de persoon in kwestie. |
Daar ben ik precies nog niet zo zeker van. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be