![]() |
Allez manneke!
Hebt gij uwen zakske frites al op ?
![]() |
Allez, schon wijveken
|
Ik vind die avatar toch maar verwarrend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Vind met deze kompas moeiteloos het noorden weer!!
|
Citaat:
|
ok, een mopje dan maar.
Aerton Senna arriveerde aan de hemelpoorten bij st Pieter. 'hier in de hemel is iedereen gelijk. Dus of je nu rijk of arm was op aarde maakt niets meer uit', zei stPieter. 'Maar, ik heb altijd met de snelste auto's ter wereld gereden", zei Senna:'Je kan toch niet verwachten dat ik in een gewone auto ga rondrijden!!' 'Toch zal het zo gebeuren', repliceerde St Pieter. En zo geschiede... Enkele weken later staat Senna, in een simpel fiatje, voor de hemelse rode lichten te wachten tot het op groen springt. Plots stopt er een knalrode Ferrari naast hem. En van zodra het licht op groen knipperde, schoot de Ferrari weg, de verte in. Senna dacht:'die wagen moet ik hebben!' en reed onmiddellijk naar St Pieter... 'Hey', zei Senna,'ik heb hier ne vette Ferrari zien rijden terwijl u zei dat iedereen dezelfde wagen heeft in de hemel!' Waarop StPieter vroeg:'wit gewaad, lang haar?' 'ja', zei Senna. 'Tja, daar kan ik niets aan doen', zei St Pieter, 'de zoon van de baas mag altijd wat meer.' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, nog eentje:
We schrijven 1955, een delegatie Russen én een delegatie Amerikaners bezoeken de mijnen van Limburg. Dit, om van mekaar te leren. Zegt één van de Russen: 'in onze mijn hebben we, op 75 meter diepte, een koperdraad gevonden. Dat wil zeggen dat we 200 jaar geleden al telefoons in Rusland hadden! Ha!' 'Bwa', antwoord één van de Amerikanen:'we hebben op 350 meter diepte zelfs glasvezelkabel gevonden! Dat wil zeggen dat we 500 jaar geleden al over internet beschikten! aha!' 'Ja, maar...' zegt de Limburger,'We hebben gegraven tot op 975 meter diepte! En weet je wat wij hebben gevonden? Niets, nada, noppes!!! Wij waren al lang draadloos! ;-) |
Citaat:
Richting "Beloofde land"! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je nog wat advice out of your ass, Derk?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
***** zie boven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik reed op een derde hands fiets met houten klossen op de trappers. Daarvoor ben ik nog steeds in therapie. :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be