![]() |
hoe monocultureel moet Vlaanderen zijn?
Oké, ik ben overtuigd.
De multiculturele samenleving baart misdaad. Weg alle Turken en Marokkanen, alle Pakistanen en Afghanen. Maar zijn we daarmee van de multiculturele samenleving af? Zijn we monocultureel genoeg om veilig te zijn? Bekijken we Brussel: Vlamingen en franstaligen. Veel te multicultureel. Taalverschillen, bah. Daar komen alleen maar boefjes uit voort. Of nemen we Gent: de overgrote meerderheid is er katholiek. maar er zijn ook protestanten en otrthodoxen: kweekvijver van de misdaad, zeg ik u. De wieg van de volgende Al Capone staat daar. Iedereen katholiek, en de straten zullen terug veilig zijn. en dan muziek; nog een bron van culturele verschillen: er zijn skaters, heavy metallfans, punkers, reggaeliefhebbers. Neen, neen, driewerf neen. Monocultuur moet er zijn, en monocultuur zal er zijn: iedereen Eddy Wally en Frans Bauer. Lang leve de monoculturele samenleving! |
Dit is zo belachelijk; als je ernstig genomen wilt worden zul je eerst eens een volwassen houding moeten aannemen; nu ben je hoogstens beledigend voor vele Vlamingen die een veel genuanceerdere mening hebben dan jij hier voorstelt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
belachelijke draad?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...euwsoverzicht# Citaat:
Ziet ge, als het leven er zo uitziet, gaan meer en meer mensen niet meer meedoen en zult ge steeds minder mensen bereid vinden te praten. |
Citaat:
|
de post van driewerf is niet minder belachelijk dan de helft van de andere posts die hier geplaatst worden....
en in sé heeft hij een goede vraag: voor alle tegenstanders van een multiculturele samenleving: hoe zien zij dan een monoculturele samenleving? Als je zegt dat multicultureel niet bestaat, bestaat monocultureel dan wel?? |
alle vreemdelingen buiten
zingen van de Vlaamsche Leeuw, boel maken op de Bedevaart, liedjes van Luc Steeno zingen ;-) |
Ik wou een degelijke posting doen maar dit zou overduidelijk niet bij het niveau van deze thread passen dus...
Vrouwen onder de tent, dood aan de ongelovigen, Allah is machtig (en 1 meter tachtig), wij zijn hier de baas! Nee, nu even serious. Er zijn inderdaad wel personen die overdrijven maar anderzijds mag men ook niet de ogen sluiten voor de negatieve gevolgen van immigratie. Ik geloof persoonlijk wel dat immigratie zijn voordelen kan hebben maar er moet wel een belijd zijn zodat er een zekere mate van integratie, wederzijds respect,... is. |
Citaat:
|
ik vind de posting anders niet zo belachelijk.
Het makt een leuk punt duidelijk. |
Citaat:
|
et alors?
De doelstelling is dezelfde, de manier verschilt. |
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands: Europees Citaat:
Prostetants: Europees Orthodox: Europees Citaat:
Heavy Metal: Europees Punkers: Europees Reggae: Andere roots, maar ondertussen opgenomen in onze cultuur Eddy Wally: the voice of Europe, dus Europees Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het 'monoculturele' alternatief is inderdaad te belachelijk voor woorden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be