![]() |
Ik ben uitgediscussieerd, geloof ik.
Ik weet niet hoe ik het moet stellen, maar ik krijg stilaan de indruk dat op de ernstige discussies hier uitgekeken ben. Op één of andere manier krijg ik de indruk dat ik er steeds in herhaling val en ik geloof dat ik stilaan forummoe ben.
Anderzijds is er gelukkig nog K&K. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
L: 't is de schuld van het kapitalisme R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! R: vuile poco! L: racist! etc ad nauseam |
Citaat:
|
Citaat:
B: 't is de schuld van de flaminganten Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! Fl: BUBbels! B: naziflaminganten! etc ad nauseam |
Jullie geven mijn indruk hier dus perfect weer. Af en toe een bashen kan leuk zijn, maar er zijn grenzen. Inderdaad sommigen gaan graag modder gooien. Ik durf ook wel eens sarcastisch zijn, maar als zie hoe ver sommigen hier gaan ... 8O
|
Ik denk dat iedereen dat gevoel af en toe wel heeft.
Of misschien zijn er gewoon geen onderwerpen die je echt interesseren geweest de laatste tijd? |
den dezen doet ook een minimum aan "serieusere discussies" hoor :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik wat tijd heb passeer ik eens even, soms eerder zeldzaam zou ik toch nog iets posten. Ik zal het niveau van de discussie's hierboven nu ook niet neerhalen, omdat ik bijlange niet van alles op de hoogte ben, maar mn indruk is toch wel dat er veel naast elkaar geroepen wordt, vaak ook wel scheldpartijen. En er wordt ook vaak getrold.:-) |
Citaat:
jank jank jank Belziek jank jank ondemocratisch jank jank walen jank jank... doe mij maar dan deze k&k 8-) |
Citaat:
héééélemaal akkoord met jou!;-) hier kunnen we tenminste nog eens plezier hebben. met al die rare figuren die rare dingen zeggen..................8O pas op: hierboven kan het ook wel erg hilarisch zijn, dat is het ook, maar je bent dit snel beu gezien.;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom denk je dat ik me hier af en toe een weekje of twee niet vertoon? Na verloop van tijd komen de discussiestramienen die Driewerf weergeeft je inderdaad ferm de strot uit, en merk je dat je met je tijd best iets constructievers kunt doen.
En na een paar weken kan ik er weer een paar dagen tegenaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be