![]() |
Voor Jazeker ... Spinnen!
Oké, na de muizen, de spinnentopic!
|
MODS!!!! Deze topic moet meteen dicht. Laat die creeps hier niet komen of ik trap het af.
Nem. |
En die moet je dan op je hand laten lopen om van je fobie te genezen
![]() |
Citaat:
|
Niet bang en niet dol.
Als er een dikke harige spin over de muur loopt nabij mn bedstee, voor het slapen gaan, dan moet ie eraan geloven. Schoen erop! Indien ik die opmerk nadat ik optwaakt ben dan heeft die de chance nog een kleine dag te kunnen leven. |
Ik heb het gevoel dat Jazeker en Kim toch nog iets gemeen hebben, als ik de poll bekijk.
|
Als kind walgde ik er van, maar dat kwam omdat mijn moeder altijd zo goed als hysterisch deed als ze een dikke spin zag.
Op een zekere dag realiseerde ik me echter dat ik eigenlijk geen angst moest hebben van deze diertjes en is dat dan ook overgegaan. Missch had ik nooit die angst, maar enkel de ingebeelde angst. |
Moest ik alles doodmeppen wat ik vies en lelijk vind, ...
:roll: |
Citaat:
|
ik hou niet zo van spinnen :(
|
Een spin is een bijzonder nuttig diertje!
Zeker de spinnen hier in de Lage Landen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe durven ze! Die poten die alle richtingen uitgaan, en die geniepige oogjes! Bwah! Als jongelinge had ik eens een grote Harigheid op de muur van mijn kamertje en ik was alleen thuis. Toen ben ik gaan gillen, met meubels gaan gooien en heb uiteindelijk de stofzuiger gehaald. Woeeeeeeesh. Weg. |
gefrituurd zijn ze niet te vers maden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be