![]() |
enquete : maden
hoe hebt u uw maden het liefst ?
|
In de GFT-bak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op graspop.
iron maden. :-P |
Op een ander forum had ene Sjaak het voortdurens over zijn aarsmaden en hoe erg die beestjes wel niet jeuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb onlangs twee vleesetende plantjes gekocht, een venusvliegenvangertje en een Sarracenia. Je mag deze planten geen meststof geven want ze halen hun nutriënten enkel uit hun prooi. Ik had onlangs het idee om wat maden te kopen en ze in een potje te laten poppen. Als ik van die dikke sappige bromvliegen kan kweken om m'n planten te voederen, zullen ze sneller groeien en gezond blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ze in de Brico gevonden. Wel vrij duur daar aan 7 euro voor een plantje.
Deze kweker uit Destelbergen is veel goedkoper, doet postorder, en heeft een ruimer assortiment : http://www.icebrain.be/frmPortaal.aspx |
Ik verkies Gagh :twisted:
|
... aan de vishaak.
|
1 Bijlage(n)
|
liefst niet (meer) in mijn bladerdeeg mini pizza :evil:
|
Citaat:
Bestáát er een markt daarvoor??? En je wilt er dan nog uit kweken0X Het komt zo bizar over; 'maden kopen'.;-) |
Citaat:
ben jij boer? |
Citaat:
Bepaalde Indianenstammen gebruiken echter een speer, terwijl ze in snelstromend ondiep water staan. Het rendement van deze methode is veel hoger, maar zij is ook een stuk intensiever en zij vereist een zekere vakkundigheid, waardoor men het in het gebied van de Ourthe niet zo frequent aantreft onder de plaatselijke forellenvissers. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be