![]() |
schaapjes tellen
in een vroeger leven, toen ik nog de tijd had meer dan 8 u in bed te vertoeven (tegenwoordig amper 7:?) kon het wel eens gebeuren dat ik de slaap niet kon vatten.
ik probeerde dan in te dommelen door schaapjes te tellen..... als ik echt klaarwakker was moest ik nog wat meer moeite doen, dus telde ik de poten van de schapen, en deelde dit dan door vier. nu zou ik de poten van de kudde schapen tellen die de trein in de tunnel ergens in duitsland heeft doen ontsporen. dit zou een uitdaging geweest zijn. enfin: hoe tracht jij in te dommelen? |
:x:x VERDORIE, IK BEN DE POLL VERGETEN!!!!!:?
|
probeer nog eens voor je helemaal in slaap valt
|
Ik lees gewoon deze thread.
|
Ik kijk naar Magni's onderschrift.
EDIT: Nee, dat is precies toch niet zo'n goed plan. |
Citaat:
|
Ik heb eens een foto van Fab genomen en de rimpels proberen tellen: 3 slapeloze nachten!!:evil:
Ben tot de ontdekking gekomen dat Fab infeite één grote rimpel is, zij het helemaal verfrommeld. Nadien heb ik WEKEN niet geslapen. Steeds nachtmerries, badend in het zweet wakker worden, maagzweren,... kortom dikke miserie. Altijd weer zag ik die gorgonenkop voor me... Ik zit nu in K13 in het Gentse UZ. Gelukkig mag mijn laptop mee in de isoleercel. |
Citaat:
En het had toch een topic opgestart waarin hij met véél bombary zijn afscheid kwam nemen?:-):-) En t'is hier al weer terug!:-o:-P Ik kan meer één ding over je denken fluffy: mietje :twisted: |
Kijk, ik zal je gedogen, maar je gedraagt je, BEGREPEN???:x
|
Ik zuip gewoon een stuk in mijn kloten om te maffen ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik straaks schaapjes zal tellen. Of beter gezegd: de pootjes, die ik dan ga delen door vier.:|
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders ging ik stiekem vragen of me zus effe snel een sprookje kon vertellen. |
Citaat:
Heb je al een sprookje geprobeerd van onze sprookjeskoningin, Hare Majesteit Koningin Fabiola?8-) |
Citaat:
|
Citaat:
nee fabiola bezorgt mij een nachtmerrie. dan moet ik wel 1000 keer alle schaapjes gaan tellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be