![]() |
Maingain: "Yves Leterme maakt liever met tourism"
|
Citaat:
|
Dus we noteren dat, als Vlaanderen geen territorium afstaat, Maingain het land wil splitsen.
Kunnen we die geen "Prijs voor het Separatisme" ofzo toekennen? |
Of het complex van Maingain over het in een enclave wonen...
Laat ons een paar enclaves beginnen in Wallonië Durbuy of zo.. |
Durbuy is al ingepikt door de hollanders :)
|
Citaat:
|
Vond dit wel een goede lezersbrief in De Morgen. Met dergelijke Vlamingen hebben ze in het zuiden van het land geen Mangain's meer nodig:
Peter Van de Ven, Mechelen Het krapuulgehalte van CD&V en van N-VA wordt dagelijks groter. Wie daar nog op stemt of ermee sympathiseert, is een lompe sul. Ze zijn alleen obsessioneel gebeten op hun ambities, en niet in het minst geïnteresseerd in politiek-maatschappelijke probleemoplossing. En dus deze kleine boodschap aan het occulte CD&V-partijbureau: jullie zijn elk afzonderlijk en zonder enige uitzondering "moreel uitschot", "menselijk vuilnis". Dat is mijn mening als Belgisch burger, CD&V-censuur op of af. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel hotels worden uitgebaat door vlamingen. |
Citaat:
Inderdaad : Brussel mag van mij Halle-Vilvoorde hebbben en Vlaanderen krijgt de provincie Luxemburg - we zullen de franse taalminderheid en de Letzemburgisch sprekenden op een faire manier behandelen ! Ten minste als de Nederlandstaligen in het Groot-Brusselse gewest ook de nodige eerbewijzen kunnen in ontvangst rekenen. |
Citaat:
Feit is dat de Vlamingen in Wallonië zich quasi volledig integreren of zelfs assimileren, en deze die dat niet doen (die bv. omwille van fiscale voordelen hun huis net over de taalgrens bouwen) eisen toch geen "uitbreiding van Vlaanderen". Natuurlijk treffen de Walen geen enkele schuld voor het arrogante gedrag van de Franstalige Brusselaars in de Rand ... |
Citaat:
|
Citaat:
De campings daarrond maar de stad zelf biedt volgens mij nog steeds dapper weerstand. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Hilarisch !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier jaagt ze al een tijdje niet meer. De muizen waar die cat het op heeft gemunt zijn blijkbaar eerder in extremistische hoeken te vinden zoals De Morgen. ;-) In The Brussels Journal las ik een tijd geleden trouwens ook leuke discussies tussen Black Cat en....Superstaaf. 8-) |
Het lijkt me een gestoorde zwarte kat. Elementaire beleefdheid is blijkbaar niet aan hem besteed. De haat tegen zijn eigen volk druipt er vanaf.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be