![]() |
Polly's New 3 Randoms
Even een pauze want dat schilderen is toch iets zwaarder dan tokkelen op een pc.
Hier zijn nieuwe randoms, voor uw plezier en inspiratie! 1. Met welke 3 bijzondere prestaties zou jij eventueel beroemd willen worden? 2. Noem 3 vruchten die je de laatste 3 weken hebt genuttigd. 3. Beschrijf je favoriete kleur(en) met 3 adjectieven. 4. Waaruit bestonden de 3 maaltijden die je laatst genuttigd hebt? 5. Welke 3 kledingstukken draag je, NU? 6. Heb je nog 3 idealen voor de mensheid? 7. Laatste 3 films die je gezien hebt? 8. 3 buitenland reizen? 9. Wat vind je 3 leuke woorden? 10. Noem 3 mooie stemmen/3 afschuwelijke stemmen. |
Citaat:
|
1. Met welke 3 bijzondere prestaties zou jij eventueel beroemd willen worden?
moeilijke vraag 2. Noem 3 vruchten die je de laatste 3 weken hebt genuttigd. appel appelsien peer 3. Beschrijf je favoriete kleur(en) met 3 adjectieven. helder blauw fel geel pekzwart 4. Waaruit bestonden de 3 maaltijden die je laatst genuttigd hebt? 1ste: brood, sla, tomaat en kaas en koffie 2de: ontbijtgranen, yoghurt, thee, vers appelsiensap 3de: soep, brood en water 5. Welke 3 kledingstukken draag je, NU? pull t-shirt broek tot aan de kuiten 6. Heb je nog 3 idealen voor de mensheid? - vrijheid - ophouden te bestaan - wijsheid 7. Laatste 3 films die je gezien hebt? - Bloody Sunday - Nomadak TX - La Pelota Vasca 8. 3 buitenland reizen? - Albanië - Baltische staten - IJsland 9. Wat vind je 3 leuke woorden? - goesting - paljas - leuteraar 10. Noem 3 mooie stemmen/3 afschuwelijke stemmen.[/quote] mooie: Andrew Eldritch, Sinead O'Connor, Benito Lertxundi afschuwelijke: al moeilijker. Die vergeet ik doorgaans meteen. |
[quote=PollyCorrect;3396540]Even een pauze want dat schilderen is toch iets zwaarder dan tokkelen op een pc.
Hier zijn nieuwe randoms, voor uw plezier en inspiratie! 1. Met welke 3 bijzondere prestaties zou jij eventueel beroemd willen worden? In een betere band dan The Beatles spelen Alle wapens op de Aarde onklaar maken Het regenwoud redden. 2. Noem 3 vruchten die je de laatste 3 weken hebt genuttigd. Appel, sinasappel, pruim. 3. Beschrijf je favoriete kleur(en) met 3 adjectieven. Rood - Zwart Paars - Geel Zwart - Grijs 4. Waaruit bestonden de 3 maaltijden die je laatst genuttigd hebt? Brood met kaas Hamburger speciaal met patat Stampot andijvie met een balletje gehakt. 5. Welke 3 kledingstukken draag je, NU? Rood/zwart gestreepte trui, spijkerbroek, black suede shoes Blouse, T-hemd, onderbroek, sokken 6. Heb je nog 3 idealen voor de mensheid? In harmonie met de natuur kunnen leven Oorlog uitbannen Hippiedom nieuw leven inblazen (minder pacifistisch). 7. Laatste 3 films die je gezien hebt? http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_Roos De Avonden Zwartboek Ik haat goedkope USA-films 8. 3 buitenland reizen? Amazone afzakken Motortrip door de USA maken Nogmaals naar Parijs en dan die klootzak op de markt daar een flinke mep verkopen. 9. Wat vind je 3 leuke woorden? Ludiek Hebbedingetje Desalnietemin...:roll: 10. Noem 3 mooie stemmen/3 afschuwelijke stemmen. Mooi Lennon/McCartney in harmony Peter Green Bruce Johnston Lelijk: Dylan Zappa (ondanks dat ik een fan ben) Mccartney solo [quote] |
Citaat:
|
Citaat:
|
- een boek - een concept voor een gelukkiger leven - 2. Noem 3 vruchten die je de laatste 3 weken hebt genuttigd. Peer, ananas, citroen. 3. Beschrijf je favoriete kleur(en) met 3 adjectieven. Allerlei kleuren. Adjectieven: - ondefinieerbaar - rijk - matuur 4. Waaruit bestonden de 3 maaltijden die je laatst genuttigd hebt? - ravioli met kaas en rucola - smoothie met fruit - chili beans met ei en cheddar en mini tomaatjes 5. Welke 3 kledingstukken draag je, NU? - streepjes t-shirt - grijsblauw vestje met kap - fel roze crocs :lol: 6. Heb je nog 3 idealen voor de mensheid? - dat de mensheid van zijn trauma's moge genezen - dat stank uit de stad wordt verbannen (het meurt in Brussel!) - dat islam over zichzelf heenkomt (in de zin van "get over yourself") 7. Laatste 3 films die je gezien hebt? - Nothing -------- vreemd! "I hated it away!" - A lot like love - The Illusionist 8. 3 buitenland reizen? - New York - Tel Aviv - Amsterdam 9. Wat vind je 3 leuke woorden? - oxymoron - procrastineren - 'white trash' 10. Noem 3 mooie stemmen/3 afschuwelijke stemmen. Mooi: - Leonard Cohen - Jeff Buckley - Miranda van Sex and the City Lelijk: - Phil Collins (!! gadver) - Freddy van Queen - Woody Allen edit wegens dingen vergeten |
als voorbereiding op het beantwoorden van vragen die me soms wel en soms niet liggen
1. Met welke 3 bijzondere prestaties zou jij eventueel beroemd willen worden? het wegschenken van een groot bedrag, de oplossing van het palestijns conflict, het lanceren van de topless mode 2. Noem 3 vruchten die je de laatste 3 weken hebt genuttigd. grape, appelsien, tomaat 3. Beschrijf je favoriete kleur(en) met 3 adjectieven. marineblauw, hemelsblauw, indigo (diep) 4. Waaruit bestonden de 3 maaltijden die je laatst genuttigd hebt? gehakt selder en brood, brood en lightkaas, sla 5. Welke 3 kledingstukken draag je, NU? blauw hemd, blauwe jeansbroek, grijze sokken 6. Heb je nog 3 idealen voor de mensheid? Esperanto leren, naar elkaars muziek luisteren, elkaars brood eten 7. Laatste 3 films die je gezien hebt? Sophie Scholl, All the presidents men, Nollywood 8. 3 buitenland reizen? Slovenië, Servië, Litauen 9. Wat vind je 3 leuke woorden? Snolkelder (interne aanduiding voor knolselder) Parkwachter, haaientand 10. Noem 3 mooie stemmen/3 afschuwelijke stemmen.[/quote] Bartoli, Pavarotti, J.Lennon // Axdelle Red, Helmut Lotti, André Haazes |
-Aangezien er "eventueel" staat: driemaal de Tour de France winnen ;-) Maar liever niet, eigenlijk. Ik schrijf boeken, laat me daar maar mee beroemd worden. 2. Noem 3 vruchten die je de laatste 3 weken hebt genuttigd. -Diep nadenken.... appel, appel, en... appel. 3. Beschrijf je favoriete kleur(en) met 3 adjectieven. -Ik snap de vraag niet 4. Waaruit bestonden de 3 maaltijden die je laatst genuttigd hebt? -Pataten, worst, wortelen -Pistolees met toespijs -Pannekoeken met siroop en bruine suiker 5. Welke 3 kledingstukken draag je, NU? -En als ik er nu maar twee draag? Twee sokken? Nee, foute boel. Serieus dan: jeans, onderbroek, t-shirt van Bathory. 6. Heb je nog 3 idealen voor de mensheid? -Ja: technocratie, planetaire expansie, en een 24/7 heavy metal publieke omroep. 7. Laatste 3 films die je gezien hebt? -James Bond was de laatste, daarvoor weet ik al niet meer. 8. 3 buitenland reizen? -England for ever! Voorts Rome en Moskou. 9. Wat vind je 3 leuke woorden? -Selbstverständlich, ambras, negermuziek 10. Noem 3 mooie stemmen/3 afschuwelijke stemmen.[/quote] -Mooi: Chris Boltendahl, Oliver Hartmann, Udo Dirkschneider (allemaal Duitsers, toevallig) -Afschuwelijk: Quasi alles dat je tegenwoordig op radio en TV hoort. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
limoengroene zomerschoen lavendelblauw ikhouvanjou rode kindjesvandepostbode Citaat:
- aarbeitjes met slagroom - paling in de room met frietjes Citaat:
- jeans - t-shirt Citaat:
Dat lost alles op. Citaat:
Citaat:
(en Ijsland ook, maar goed) Citaat:
(in de laatste vraag had ik geen zin meer) |
Citaat:
Ze moesten allemaal uw voorbeeld volgen ;-) Allez, die van uw geslacht eh ;-) |
:-D
ik wist wel dat ik je helemaal wild kon maken (kleine opmerking: 't is nyntje. Je mag dat uitspreken als nientje. Geen nijntje. Maar ik vind je nog steeds even lief) |
Citaat:
en hoe moet ik nu rustig slapen vannacht? :-D |
Citaat:
(hopelijk maakt dat je iets rustiger) |
Citaat:
Posten in de tenendraad! :-D |
Vroeger vroegen de mannen nog om je kleren uit te doen, tegenwoordig willen ze gewoon dat je je tenen post op een forum.
:heimwee: |
Citaat:
Die kleren mogen ook uit ze ;-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Stardust - Ensemble, c'est tout Citaat:
- Barcelona - Praag en verder Japan misschien. (En New York always!) Citaat:
Citaat:
Naar afschuwelijke stemmen luister ik niet. Wow, dat is veel moeilijker dan de forumquiz hier! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be