![]() |
Mein Goat!
Ik ben aan de schilderjob bezig, en meng altijd mijn eigen kleuren.
In een grote witte emmer doe ik een klein beetje extra kleur om zo precies het mengsel te krijgen dat ik wil. Nu is de kamer voor 3/4 klaar. En de verf op. :lol: Wordt leuk. |
uiterst interessant. Waarom een witte emmer? Welk mengsel wil je precies bekomen? Wat voor kamer is het? Hoe lang is de verf reeds op?
|
Een grote emmer witte verf bedoel ik.
Had nog een restje 'taupe' (mol) en dat erbij gekwakt. Geeft een zeer interessante tint. Woonkamer. Verf is nu op, terwijl ik aan muur 3 bezig ben. ;) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
:rofl:
|
Citaat:
|
Flo! :lol:
|
Citaat:
En 2 muren in één kleur en de andere 2 in een andere, dat is niet mooi. Terwijl de ondefinieerbare kleur die ik gemaakt had zo mooi was! Ach, ik vind er wel iets op. Wil het wel vandaag afmaken, met de middelen die ik heb want de brico's zijn dicht. |
FF NIET!
Kom net terug van de meubelboulevard! :twisted: Met twee lampen en dertien rollen behang....:evil: |
Derk :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zet er een kast voor ofzo ;-) |
lijkt me onoverkomelijk als je geen 2 muren en 2 verschillende kleuren wil hebben.
je kan natuurlijk altijd 3 muren in de nieuwe kleur schilderen, heb je toch één muur uitgespaard? |
het is nog erger: ik had al één stukje van de ene muur in de eerste kleur, dus nu heb ik 2 muren met 2 kleuren. Op allebei de muren is dus ong 1m2 van de andere kleur.
Ga morgen naar Brico en probeer die eerste kleurmenging weer te maken en de hele kamer in die kleur te krijgen. |
volgende keer verf laten mengen in zo'n machien. Steeds dezelfde kleur... praktisch hoor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be