Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik voel me soms net een kind (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105306)

Turkse Nederlander 2 mei 2008 16:04

Ik voel me soms net een kind

Ik kan soms zo blij en vrolijk worden, dat ik me als een 10 jarige jongen voel. Hebben jullie dat ook?

Dronkoers 2 mei 2008 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3399125)
Ik kan soms zo blij en vrolijk worden, dat ik me als een 10 jarige jongen voel. Hebben jullie dat ook?

Nee.

;-)

Havana 2 mei 2008 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3399125)

LSD?

Jazeker 2 mei 2008 16:07

Eigenlijk niet. En dat is best wel jammer.

Turkse Nederlander 2 mei 2008 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3399139)
Eigenlijk niet. En dat is best wel jammer.

Het zit allemaal tussen de oren. Zeg tegen jezelf dat je blij en vrolijk bent dan ben je binnen een paar seconden blij en vrolijk. Dit doet me overigens denken aan Peter Pan "happy thoughts". Als je jezelf wijs maakt dat je blij en vrolijk bent dan maken je hersenen stoffen aan die jouw blij en vrolijk maken.

Dronkoers 2 mei 2008 16:13

Weet je wat het voordeel is? Je zal ook niet zo depressief worden als een 10jarige ;-)

Paracelsus 2 mei 2008 16:32

Ik heb dat ook soms.

Ik zie er ook veel jonger uit dan ik werkelijk ben. Ik vermoed dat ik nu eenmaal een langere houdbaarheidsdatum heb.

Paracelsus 2 mei 2008 16:34

Ik kan nu met evenveel plezier naar een aflevering van 'Merlina' kijken als toen. Alhoewel ik moet toegeven dat het toch wel op een ander niveau is nu, maar dat maakt het niet minder plezant.

Jazeker 2 mei 2008 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 3399220)
Ik heb dat ook soms.

Gelukzak. Ik ben de onschuld van die leeftijd compleet kwijt. Soms kan ik nog eens naar iets kijken of luisteren en eens ongecompliceerd hard lachen en dan voel ik me misschien weer even jong. Maar meestal heb ik daarna meteen dat "goh... zo gelachen, dat was even geleden" gevoel en dan ben ik weer bij af.

Citaat:

Ik zie er ook veel jonger uit dan ik werkelijk ben. Ik vermoed dat ik nu eenmaal een langere houdbaarheidsdatum heb.
Ik zie er jong uit van gezicht, maar ben met mijn 31 jaar al bijna volledig grijs van haar. Lijkt soms wel cool, maar het helpt je gevoel van jong zijn niet ;-)

Jazeker 2 mei 2008 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 3399224)
Ik kan nu met evenveel plezier naar een aflevering van 'Merlina' kijken als toen. Alhoewel ik moet toegeven dat het toch wel op een ander niveau is nu, maar dat maakt het niet minder plezant.

Vroeger genoeg naar gekeken maar ik vrees dat ik het niet meer zou kunnen hebben. Ik heb wel een hoop DVD'tjes van Miami Vice. :-P

Dronkoers 2 mei 2008 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3399231)

Ik zie er jong uit van gezicht, maar ben met mijn 31 jaar al bijna volledig grijs van haar. Lijkt soms wel cool, maar het helpt je gevoel van jong zijn niet ;-)

Kaalscheren? ;-)

en dan een muts opzetten met een kap erover :-P

Jazeker 2 mei 2008 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3399235)
Kaalscheren? ;-)

Ik laat het scheren op 9 mm. Eens het boven de 12 mm komt dan krijg ik weer die grijze look. Best cool, maar je lijkt er zo niet-meer-20 door.

Citaat:

en dan een muts opzetten met een kap erover :-P
De dag dat jij vrijwillig stopt met drinken, zal ik eens overwegen om dat 1 dag te doen.

Dronkoers 2 mei 2008 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3399244)
Ik laat het scheren op 9 mm. Eens het boven de 12 mm komt dan krijg ik weer die grijze look. Best cool, maar je lijkt er zo niet-meer-20 door.

De dag dat jij vrijwillig stopt met drinken, zal ik eens overwegen om dat 1 dag te doen.

Begin dan maar al te overwegen: ik heb nog niks gedronken sinds woensdag 22:30 uur :-P

Kazan 2 mei 2008 16:49

Ik bén een kind

Dronkoers 2 mei 2008 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3399259)
Ik bén een kind

Dus sebiet naar Melsele naar de stubru-fuif? :-D

Jazeker 2 mei 2008 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3399251)
Begin dan maar al te overwegen: ik heb nog niks gedronken sinds woensdag 22:30 uur :-P

Ge gaat mij een kap moeten lenen, dan. Ik heb maar twee vesten... een dikke lederen wintervest en een dunne lederen zomervest :oops:

Dronkoers 2 mei 2008 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3399270)
Ge gaat mij een kap moeten lenen, dan. Ik heb maar twee vesten... een dikke lederen wintervest en een dunne lederen zomervest :oops:

ik heb hier nog een trui (allez, een sweater) dat ik bijna niet aandoe... ;-)

Jazeker 2 mei 2008 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3399280)
ik heb hier nog een trui (allez, een sweater) dat ik bijna niet aandoe... ;-)

Gaat die onderkant van die trui niet over mijn voeten hangen?

Dronkoers 2 mei 2008 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3399283)
Gaat die onderkant van die trui niet over mijn voeten hangen?

:lol:

Zoveel cm schelen wij nie ze ;-)

en toch.... :rofl:

Kazan 2 mei 2008 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3399264)
Dus sebiet naar Melsele naar de stubru-fuif? :-D

Das 70-80-90 fuif. Das voor ouwe mensen. Gelukkig is er Togenblik nog 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be