Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Links (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Beelden van 1mei te Gent (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105367)

guerin 4 mei 2008 11:10

Beelden van 1mei te Gent

http://www.indymedia.be/en/node/27324
http://ovl.indymedia.org/news/2008/05/23007.php

ericferemans 4 mei 2008 20:17

betoging: stoet van de lege portemonnees in Gent

Kijk hier

guerin 5 mei 2008 06:08

Nee,ik moet je poging niet om de linkse krachten achter je te scharren.

Breda 5 mei 2008 14:51

Qeurin ....we zijn alle links .....we moeten niet verdeelt zijn , we moeten eenheid zoeken ....nie alleen in Vlaanderen ....ook in Nederland !!! omverwerpen die Kapitalistische tuig !!!!

ericferemans 5 mei 2008 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 3403911)
Nee,ik moet je poging niet om de linkse krachten achter je te scharren.

geen paranoïa kweken he schat!
Laat ons in diversiteit samenwerken.
Of gaan we eerst mekaar aanvallen?
Is dat je bedoeling?
Of bedoelde je iets anders?

netslet 5 mei 2008 15:31

Is er eigenlijk, buiten het esthetische, een verschil tussen een rood-zwarte vlag met rood, dan wel zwart aan de benedenzijde?

Praetorian 5 mei 2008 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3404915)
Is er eigenlijk, buiten het esthetische, een verschil tussen een rood-zwarte vlag met rood, dan wel zwart aan de benedenzijde?

Je hebt ook nog de gewone zwarte vlag. Er bestaat grosso modo vier belangrijke anarchistische stromingen, valt te bezien wie welk symbool neemt.
Ik voel me trouwens verwant met het anarcho-syndicalisme.

netslet 5 mei 2008 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 3404988)
Je hebt ook nog de gewone zwarte vlag. Er bestaat grosso modo vier belangrijke anarchistische stromingen, valt te bezien wie welk symbool neemt.
Ik voel me trouwens verwant met het anarcho-syndicalisme.

Anarcho-syndicalisme, Anarcho-primitivisme, Anarcho-kapitalisme, Anarcho-we-slagen-gewoon-alles-kapot-wat-ons-niet-aanstaat, zoiets?

Maar ik had het eigenlijk over de positie van het rood. Ik vroeg me af of dat iets specifiek symboliseerde.

En ik heb weet van je verwantschap, daarom vind ik u ook nen toffe commie.

Praetorian 5 mei 2008 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3405018)
Anarcho-syndicalisme, Anarcho-primitivisme, Anarcho-kapitalisme, Anarcho-we-slagen-gewoon-alles-kapot-wat-ons-niet-aanstaat, zoiets?

Maar ik had het eigenlijk over de positie van het rood. Ik vroeg me af of dat iets specifiek symboliseerde.

En ik heb weet van je verwantschap, daarom vind ik u ook nen toffe commie.

Shit, het zijn er meer, ik was het anarcho-primitivisme vergeten. Soit, in België zijn er 4 stromingen. Ik zal voorzichtiger zijn. :-P

Ik vraag me af of ik ooit een synthese zal kunnen maken van al mijn invloeden. ;-)

netslet 5 mei 2008 16:09

Ja, feministische, homo of christelijke anarchisten, daar ben ik er zelf ook nog niet al te veel van tegengekomen. Allez toch geen anarchisten die zich uitdrukkelijk zo willen profileren. Christelijke anarcho-kapitalisten, daar is wel weinig gebrek aan.

netslet 5 mei 2008 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 3405031)
Ik vraag me af of ik ooit een synthese zal kunnen maken van al mijn invloeden. ;-)

Maar daar moet dan weeral een antithese op volgen, waardoor ge bezig blijft natuurlijk. pfft... :-)

Praetorian 5 mei 2008 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3405051)
Maar daar moet dan weeral een antithese op volgen, waardoor ge bezig blijft natuurlijk. pfft... :-)

:-D

ericferemans 5 mei 2008 16:45

beelden van de Sp.a te Gent

http://homepage.mac.com/speldnet/PhotoAlbum7.html

guerin 5 mei 2008 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 3404765)
Qeurin ....we zijn alle links .....we moeten niet verdeelt zijn , we moeten eenheid zoeken ....nie alleen in Vlaanderen ....ook in Nederland !!! omverwerpen die Kapitalistische tuig !!!!

Nee,sociaal democraten maken geen deel van links maar zijn een instrument van het kapitaal.Sociaal democraten zijn geen revolutionnairen en daarom een deel van de reactie.

guerin 5 mei 2008 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3404901)
geen paranoïa kweken he schat!
Laat ons in diversiteit samenwerken.
Of gaan we eerst mekaar aanvallen?
Is dat je bedoeling?
Of bedoelde je iets anders?

Je zou willen dat ik je "lieve schat' ben omdat je mij dan makkelijker zou kunnen om je vinger draaien.Wel,lieve cactus,diversiteit is bij mij classe bewustzijn,dat er cactussen zijn en schatten...!

ericferemans 5 mei 2008 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 3405155)
Nee,sociaal democraten maken geen deel van links maar zijn een instrument van het kapitaal.Sociaal democraten zijn geen revolutionnairen en daarom een deel van de reactie.

jaja: wie niet voor mij is is tegen mij!
Grootse politieke analyse....

De logica is simpel: choco is geen toespijs: het is immers geen confituur!
Het is overigens niet rood!

Wie geen muis is, is geen wolf! En dus is het geen zoogdier!

enz...
pffffffff.......
Ik ga nog eens mijn aandelen tellen in de mijn firma, de SP.a. Hopelijk is deze op de markt gestegen :)

StevenNr1 5 mei 2008 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 3404988)

Heb je meer info over die onderverdeling?

ericferemans 5 mei 2008 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 3405164)
Je zou willen dat ik je "lieve schat' ben omdat je mij dan makkelijker zou kunnen om je vinger draaien.Wel,lieve cactus,diversiteit is bij mij classe bewustzijn,dat er cactussen zijn en schatten...!

Het klassebewustzijn, waarbij je enkel de" die hard "cacturs-anarchisten rekent tot de werkende klasse is iets speciaals, sjoe.
Het word dan knokken!

guerin 5 mei 2008 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3405224)
Het klassebewustzijn, waarbij je enkel de" die hard "cacturs-anarchisten rekent tot de werkende klasse is iets speciaals, sjoe.
Het word dan knokken!

Beloofd!?

An Arkos 5 mei 2008 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3404915)

Je hebt het nog altijd over anarchisten;-)
...dus nee

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be