![]() |
Beelden van 1mei te Gent
|
betoging: stoet van de lege portemonnees in Gent
|
Nee,ik moet je poging niet om de linkse krachten achter je te scharren. |
Qeurin ....we zijn alle links .....we moeten niet verdeelt zijn , we moeten eenheid zoeken ....nie alleen in Vlaanderen ....ook in Nederland !!! omverwerpen die Kapitalistische tuig !!!!
|
Citaat:
Laat ons in diversiteit samenwerken. Of gaan we eerst mekaar aanvallen? Is dat je bedoeling? Of bedoelde je iets anders? |
Is er eigenlijk, buiten het esthetische, een verschil tussen een rood-zwarte vlag met rood, dan wel zwart aan de benedenzijde?
|
Citaat:
Ik voel me trouwens verwant met het anarcho-syndicalisme. |
Citaat:
Maar ik had het eigenlijk over de positie van het rood. Ik vroeg me af of dat iets specifiek symboliseerde. En ik heb weet van je verwantschap, daarom vind ik u ook nen toffe commie. |
Citaat:
Ik vraag me af of ik ooit een synthese zal kunnen maken van al mijn invloeden. ;-) |
Ja, feministische, homo of christelijke anarchisten, daar ben ik er zelf ook nog niet al te veel van tegengekomen. Allez toch geen anarchisten die zich uitdrukkelijk zo willen profileren. Christelijke anarcho-kapitalisten, daar is wel weinig gebrek aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beelden van de Sp.a te Gent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grootse politieke analyse.... De logica is simpel: choco is geen toespijs: het is immers geen confituur! Het is overigens niet rood! Wie geen muis is, is geen wolf! En dus is het geen zoogdier! enz... pffffffff....... Ik ga nog eens mijn aandelen tellen in de mijn firma, de SP.a. Hopelijk is deze op de markt gestegen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Het word dan knokken! |
Citaat:
|
Citaat:
...dus nee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be