![]() |
Het alles gratis plannetje van Steve stevaert kost ons meer dan 600 miljoen euro per jaar.
Ik ben een 20 jarige werkende belg, ik krijg NIKS gratis. Integendeel, ik moet meer en meer betalen. en komt dien bleiter aan met taxi en bus bonnen waarmee ge na het fuiven naar huis kunt. Een klein detail: Wie bezopen tegen 180 per uur over den autostrad scheurt is niet iemand die de bus zal nemen. Deze mensen gaan van het ene feestje naar het anderee willen niet wachten op een bus. Verkeersveiligheid gaat er niet op vooruit.... Leve het zwart geld, daar betalen we tenminste de gratis fantasiekes van de sossen niet mee. |
Wat is het volgende gratis planneke?
|
Citaat:
gratis ijsroom en chocolade voor de Weightwatcherclubs gratis zand voor Blankenberge gratis talkpoeder voor de homo's gratis vaseline voor de trapezisten gratis benzine voor de dieselrijders gratis cursus sneller praten voor "paterkes" |
Gratis sportschoenen voor mensen met geamputeerde benen.
Wie wil werken kan werken. Niemand die wil werken heeft geen geld. Bij mij in de gemeente kan geen werkloosheid zijn. Dakwerken menda werft nog steeds aan. Oud papier michel heeft ook altijd vacatures open. Maar ja, dat oud papier das smerig werk naart schijnt. Dat willen de mensen niet. |
Bertje meent dat immers niet die taxicheques, dat is enkel een middel om weer een interessant te mogen doen zodat zijn smoel nog eens op het scherm komt. Er zijn toch verkiezingen op komst.
|
Tis te hopen g*dverd*mme.
Ik heb geen zin om die onzin te betalen.... |
Citaat:
gratis idiote ideeƫn van SPasten |
Gratis biefstuk voor vegetariƫrs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gratis leeuwenvlaggen voor franstaligen en bubbels :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We kunnen het volgende week aan Steve zelf vragen op dit forum.
(Waarschijnlijk gaat hij zeggen: een gratis forum :wink: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be