![]() |
Leterme is wallonie gaan verkopen aan Sarko
Zou leterme wallonië gaan verkopen zijn aan Sarko....?????
zouden de fransen de walen wel willen ??????????????:-D:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Even naar Le Figaro gekeken, en nee, er staat geen lijn in over deze ontmoeting, veel zaaks zal het dus niet geweest zijn ... |
Vlaanderen en Wallonië zijn toch al lang verkocht aan Frankrijk? Ga eens na hoever de Franse invloed gaat op de economie hier...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zou dat komen? Het grootste durffonds in Vlaanderen is maar 300 ME waard. Vergelijk dat met CNP (Albert Frère) die is er meer dan 6.000 ME waard. En dan spreek ik niet over de Franse of over de Engelse, en vandaag de dag steeds meer de Chinese en die uit het Midden-Oosten. |
Citaat:
Ik zou maar al te graag meer Vlaamse economie willen zien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer ik dat onderscheid maak, doel ik vooral op "in wiens handen is de macht om deze economie draaiende te houden of net te kelderen". Om het in extremen te stellen he. In wiens handen is de beslissingsmacht? De economie in Vlaanderen staat er voornamelijk dankzij buitenlands kapitaal. Daarom is één van mijn vele vragen wanneer het over Vlaamse onafhankelijkheid gaat, of er wel voldoende rekening gehouden wordt met de structuur van de economie. |
Citaat:
Le Figaro heeft gewoon geen interesse, en waarom zouden ze? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aamYT-a9vFc Op het einde (2:45 ongeveer) spreekt Laurent Romejko over het weer in de Europese hoofdsteden en wat merken we? Niemand spreekt van Brussel............maar wel van Amsterdam, Berlin, etc....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leterme heeft wel enerzijds.... anderzijds.... gebruikt in het interview achteraf. Kenmerk van de echte CVP.
|
Citaat:
|
Citaat:
Belgique helaas niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be