![]() |
[size=7]Unionisten vragen prins Laurent lijst te trekken[/size]
De Belgische Unie - Union Belge (BUB) heeft prins Laurent het lijsttrekkerschap van haar lijst in Brussel aangeboden. "De eenheidsgedachte en sociale bewogenheid van de prins stroken volledig met die van onze partij", zegt ondervoorzitter Cedric Vloemans. "De BUB wil de gewesten afgeschaft zien en streeft naar één regering, met respect voor de cultuurverschillen." Volgens de BUB mag iemand van de koninklijke familie wel op een lijst staan, maar niet effectief zetelen. De BUB kwam vorig jaar voor de eerste keer op en haalde toen 20.000 stemmen. Prins Laurent heeft nog niet geantwoord. (AEG) Bron: het Nieuwsblad. www.belgischeunie.be => langzaam maar zeker komen we er wel :wink: |
Mooie propagandastunt, proficiat :!:
|
Inderdaad :) De kans dat de Prins aanvaardt is even groot als dat ik de lotto win maar tis toch weer gratis publiciteit :)
En dat hebben alle kleine partijen nodig ! Dus toch niet zo dom als eerst gedacht. |
Het niveau was al erg laag geworden, daarom ben ik al een tijdje geleden overgschakeled.
Nu hebben ze dus hun dieptepunt bereikt :twisted: :twisted: |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Laurent mag blijkbaar ook erelid van de BUB worden?
Hij gaat toch zijn lidgeld betalen hoop ik? |
ze spreken erover ook in "La libre Belgique" en "La nouvelle Gazette-La Meuse" (ik kan nog niet in de andere franstalige dagbladen zoeken..) :D
de nationalisten gebruiken de pers om hun racisitsche en populiste theorie te tonen, we kunnen zo vaak publiciteiten zien.. (nog gisteren op de vrt) Waarom een kleine partij die niet gevaarlijk (voor het volk, maar wel voor de separatisten) is kan niet ook lawaai maken ? Nu word de naam van de BUB door duizenden andere mensen gekend, goed gespeeld voor jullie !! :wink: en leve België..! |
Als Laurent zich aansluit bij een POLITIEKE PARTIJ is de zogezegde 'neutraliteit' van de monarchie al ontkracht.
|
Duh dat weten ze zelf ook, in het Paleis.
Ze zijn nog ni zo dom als ze eruit zien hoor :D |
Citaat:
Inderdaad, deze stunt bezorgd ons een enorme bekendheid! Vandaag bijvoorbeeld een interview met onze nationale secretaris op Radio1... Langzaam maar zeker... |
Ik vrees dat onze prins betere dingen in zijn hoofd heeft.
|
Het gaat hem om de propaganda-waarde en dan moet je stellen: dit is een zeer gelukt experiment. Ik zou de BUB aanraden om nog méér in te spelen op de - zeer geliefde- Koninklijke Familie.
|
Ik begin een complot vanwege de monarchie te bespeuren om een staatsgreep uit te voeren! :lol:
|
Ik zie het persoonlijk ook niet zitten om een lid van de koninklijke familie te laten deelnemen aan de verkiezingen, maar goed, daar ging het ook niet om, nietwaar? :wink:
Het is inderdaad een héél goede reclame, waarbij ook de andere klok (die van de verdraagzaamheid) nog eens geluid mag worden. Proficiat aan de nemers van dit initiatief. Als jullie zo blijven verderdoen, kunnen jullie nog héél ver geraken! Cheerz, Slimbo |
Bedankt, we gaan verder, maak je daarover geen zorgen ! :wink:
|
Citaat:
|
met een maximum van 20000 kilometer dan, want anders beginnen ze weer terug te komen. De aarde is rond, weet je wel.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be