Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Als U graag op minstens één van onze Vlaamse zenders wil komen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105442)

Chipie 6 mei 2008 07:40

Als U graag op minstens één van onze Vlaamse zenders wil komen...

vertel of schrijf dan hoe belachelijk U de splitsing van BHV vindt...
Of dat Leterme niet bekwaam is om het land te besturen...
Of dat de N-VA te veel macht heeft als snertpartijtje...
Of dat U de vroegere krokodillen van de CVP zeer goede bestuurders vond en dat die de enige zijn die nu hun verstand gebruiken...

Natuurlijk mag U niet vermelden dat de Franstaligen grotendeels verantwoordelijk zijn voor de huidige impasse... Dat is heiligschennis en daarmee verbrodt U elke kans om...
Ook niets negatiefs vertellen over het FDF...

En als U voor radio1 komt vergeet dan niet een tutter in uw mond te steken... ;-)

Bhairav 6 mei 2008 07:51

Moest ik het charisma hebben, ik zou voor anarchie pleiten.
Maar ik lijk nu niet bepaald op de zanger van Tokio Hotel ofzo... :(

Jan Meuleman 6 mei 2008 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3406338)
vertel of schrijf dan hoe belachelijk U de splitsing van BHV vindt...
Of dat Leterme niet bekwaam is om het land te besturen...
Of dat de N-VA te veel macht heeft als snertpartijtje...

Ha, daarom wordt Mark Eyskens elke dag opgevoerd.

Zwartengeel 6 mei 2008 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3406343)
Moest ik het charisma hebben, ik zou voor anarchie pleiten.
Maar ik lijk nu niet bepaald op de zanger van Tokio Hotel ofzo... :(

Alweer een mythe doorprikt, verdorie!

Cyrano 6 mei 2008 09:14

Ik wacht op dag dat een ondervraagde in een coleire, live op TV, de egotrippende persmeute voor rotte vis uitscheldt en hen deftig te kakken zet.

Ik wil dat eenmalige optreden wel doen.8-)

Jaani_Dushman 6 mei 2008 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano (Bericht 3406418)
Ik wacht op dag dat een ondervraagde in een coleire, live op TV, de egotrippende persmeute voor rotte vis uitscheldt en hen deftig te kakken zet.

Dan kan ik u het interview met Hans Van de Cauter van 10 juni 2007 aanraden. :lol:
Ze laten hem aan het woord, en hij begint direct te klagen over dat de VRT enkel de "juiste" (in zijn ogen de VlaemSSch-fascische) meningen aan het woord laat. Waarna ze hem de mond snoerden door snel over te gaan naar een pas binnengelopen verkieizngsuitslag.

Rob Roy 6 mei 2008 09:57

Uit DS van 5 mei:

Citaat:

Geheim

Louis Tobback (SP.A), de burgemeester van Leuven, is 70 geworden. Maar dat vindt hij geen reden om over zijn privéleven te spreken. Op de vraag van Het Laatste Nieuws hoe lang hij getrouwd is, antwoordde Tobback droogjes: 'Dat gaat u niets aan. Als je stemmen moet halen door te paraderen met vrouw en kinderen of door je emoties tentoon te stellen, hou er dan liever mee op. Als mijn loodgieter langskomt, hoef ik ook niet te weten hoe hij zich voelt en of alles goed gaat met zijn vrouw. Hij moet mijn chauffage repareren, punt.'
Voila, zo simpel is dat.

lomeanor 6 mei 2008 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano (Bericht 3406418)

Daarom ondervragen ze de mensen niet live. Anders kunnen ze geen "selectie" uitvoeren hé.;-)

piet_snot 6 mei 2008 10:18

Objectieve berichtgeving VRT-stijl:

Gisteren over BHV in het nieuws van 19u op Eén:
Na interviews met Van Rompuy en Doomst die voor de stemming van het splitsingsvoorstel pleiten, vervolgt de off-screen commentator: "gelukkig klinkt er af en toe nog een pleidooi voor overleg", waarna levend fossiel Mark Eyskens nog maar eens het laatste woord krijgt.

Mr. Orange 6 mei 2008 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piet_snot (Bericht 3406520)

Na interviews met Van Rompuy en Doomst die voor de stemming van het splitsingsvoorstel pleiten, vervolgt de off-screen commentator: "gelukkig klinkt er af en toe nog een pleidooi voor overleg", waarna levend fossiel Mark Eyskens nog maar eens het laatste woord krijgt.

Daar heb ik mij ook mateloos aan gestoord. De VRT moet objectief blijven.

Jan Meuleman 6 mei 2008 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piet_snot (Bericht 3406520)

Zie posting nr 3 van 10h03

Zwartengeel 6 mei 2008 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 3406692)
Daar heb ik mij ook mateloos aan gestoord. De VRT moet objectief blijven.

Ik herinner me zo een commentaar ten tijde van de vorige BHV-crisis uit 2005. Martine Tanghe al zuchtend na het televisiefragment: 'En hoeveel extra jobs heeft dit opgeleverd?'

HAMC 6 mei 2008 12:04

Gisteren leeghoofd Bart Peeters op TV, Belgie mag niet gesplitst worden want het is al zo klein.

Inhoudsloze prul. Ik besefte gisteren maar eerst wat voor enorm leeghoofd die Peeters is.

Zwartengeel 6 mei 2008 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3406723)
Gisteren leeghoofd Bart Peeters op TV, Belgie mag niet gesplitst worden want het is al zo klein.

Inhoudsloze prul. Ik besefte gisteren maar eerst wat voor enorm leeghoofd die Peeters is.

Nu is het enkel nog wachten tot straatrue dit in een discussie gaat gebruiken als gezagsargument.

HAMC 6 mei 2008 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3406730)
Nu is het enkel nog wachten tot straatrue dit in een discussie gaat gebruiken als gezagsargument.

Nog zo een kwiebus.

Savatage 6 mei 2008 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3406723)

Die Belgicistische BV's komen altijd met dat soort argumentatie af. Zielig eigenlijk.

HAMC 6 mei 2008 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3406735)
Die Belgicistische BV's komen altijd met dat soort argumentatie af. Zielig eigenlijk.

Bij die jongens bestaat het Belgicisme uit een enorme leeghoofdigheid.

Ik wist wel dat Bart geen al te groot licht was, maar zo een inhoudsloze prul, dat niveau, daar verschoot ik van.

Zwartengeel 6 mei 2008 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3406747)
Bij die jongens bestaat het Belgicisme uit een enorme leeghoofdigheid.

Ik wist wel dat Bart geen al te groot licht was, maar zo een inhoudsloze prul, dat niveau, daar verschoot ik van.

Het is precies omwille van zijn leeghoofdigheid dat hij op de BRT mag opdraven om zijn zegje te doen over een dergelijke zaak waar hij totaal niets van begrijpt. Hij zegt immers precies wat het regime wil horen.

Jaani_Dushman 6 mei 2008 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3406750)
Het is precies omwille van zijn leeghoofdigheid dat hij op de BRT mag opdraven om zijn zegje te doen over een dergelijke zaak waar hij totaal niets van begrijpt. Hij zegt immers precies wat het regime wil horen.

Als je andere dingen verkondigd wil krijgen, moet je al naar de Nederlandse TV trekken. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=HnMsJLBvnzQ

Chipie 7 mei 2008 08:09

Wie was gisterenavond op Terzake?

:lol: Inderdaad... Mark Eijskens... :lol:

Wie was er gisterenavond op PHARA,
:lol: Inderdaad... Louis Tobback.. het kanon dat iedeen naar de maan schiet... behalve zichzelf...
Gisteren was het Frank VDB,zijn partijgenoot (en concurrent van zijn zoon?), die afgeschoten werd... :lol:

Welke krantenredacteur volgde nauwgezet mijn raadgevingen en kwam dus gegarandeerd op radio1 (bij Kathleen Cools in de Ochtend... een programma van en voor kleuters, want het nieuws wordt daar enorm met kleurpotloodjes bijgewerkt)...
Juist... die van De Morgen... :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be