![]() |
Job in het buitenland
Ben al een paar dagen op zoek naar vacatures in het buitenland.
Via de VDAB webstek vind ik niet echt mijn ding. Zitten hier toevallig mensen die me eventueel wat links of tips zouden kunnen verschaffen (enkel civiele sector). Of die er ervaring mee hebben. Prefereer Afrikaanse continent. |
Citaat:
zie www.leforem.be |
Dredging international en Jan de Nul stellen veel mensen tewerk in het buitenland.
|
Citaat:
------------------------------------------------------- maar kom, international jobs? vraag het international firma's? |
Er was een tijd waar je gemakkelijk aan een job in het buitenland kon geraken;
meestal was dat wel in voormalig Oost-Duitsland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is daar weer iets gebeurd misschien? een ramp met 120938201010² doden ofzo? achja. subiet van 't zonneke gaan genieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
België en Nederland hebben samen de grootste en modernste baggervloot ter wereld. De Nederlandse maatschappijen Koninklijke Boskalis Westminster NV (± 8000 werknemers) en Van Oord (± 2400 werknemers) en de Belgische Jan De Nul (± 3000 werknemers) en Deme (± 3200 werknemers) behoren tot de grootste baggermaatschappijen ter wereld. De luchthaven van Hongkong ligt op een kunstmatig eiland dat onder andere gecreëerd is door de Nederlandse en Belgische baggervloot. Bekend zijn ook The Palm en The World in Dubai, grote landaanwinningsprojecten. |
Neen Job zit niet in het buitenland; hij is al lang dood! Trouwens, hij zou er nooit het geld voor gehad hebben.:| Ken je de gezegde niet: '....zo arm als Job....'.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zou gewoon verhuizen. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be